![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז באמנויות הבמה, לפעמים ההתלהבות מחפה על חוסר מסוים בכישרון. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זו לא הטענה. לבנאי היה כישרון בשפע, אך בתחום המנעד הקולי הוא היה מוגבל מאוד. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ממש כמו אריק לביא. לכן הוא העדיף לשיר בסגנון הקברטים של ברכט. ובתחום המסויםצ הזה הוא היה זמר נפלא! | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני מאוד מסמפט את יוסי בנאי, אבל לא מצליח להתרגש או להתפעל מהשירה שלו. אריק לביא עלה עליו כמה מונים בשירה של קברט או שנסון; לאור העובדה שבנאי הרבה לשיר ברל וברסאנס - ונתונה לו התודה על כך שהרבה מההיכרות שלי (וכנראה גם של ישראלים אחרים) איתם היא דרכו - בולטת, למרבה הצער, העובדה שהוא נופל גם מהם. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | ![]() |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |