![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כבר בתקופת המקרא ועד לתקופה ההלניסטית הים התיכון שקק פעילות מסחרית. כלי חרס יווניים הגיעו ארצה, ושמן ויין מאזורנו הגיע לאירופה. שיש איטלקי מככב בהריסות קיסריה ובית-שאן. כששלמה המלך רצה להביא כמה קרשים מלבנון, הוא נאלץ לגרור אותם בעליה לירושלים, אבל את רוב הדרך הם עשו בשיט. שיט היה דרך מהירה ובטוחה בהרבה לעומת תובלה יבשתית. סלח לי על המיש-מש האנכרוניסטי; זהו רק אוסף דוגמאות לשימושים אזרחיים לגמרי בתעבורה ימית. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
' נוכח הדוגמאות - מסכים - וחוזר בי מכמה אמירות קודמות. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ומה עם החרקירי שהבטחת? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
' בוצע בהצלחה. חתך נקי, כמעט ללא שפיכות דמים. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | ![]() |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |