|
"למה כיוונתי? לכל דבריך." - אם הקטגור לא ימצא לנכון לדבר בצורה עניינית ומסודרת, הסנגור לא יטרח לקום מהספסל. הא לך עוד הזדמנות להצביע על טענה שגויה שטעיתי, ולא על מה שנשמע לך כמו רוח דבריי. עשרות-אלפי המורים חדורי המוטיבציה שאתה כביכול מכיר אישית אחד-אחד קשורים לאיזו טענה שלי? לאיזו אמירה שלי עונה משפטך, "אי אפשר למדוד מערכת חינוך בכלי הכלכלה"?
"מה תאמר על טענתי כי כל הפירות הכלכליים שהינך יוצר היום הם תוצאת החינוך הטוב שקיבלת החל בגן הילדים וכלה בביה"ס התיכון?" - אומר שהוריי הורישו לי גנים סבירים, ושאבא שלי כנראה בכל זאת ידע דבר או שניים, למרות שבזמנו הוא הסביר לי ברגע של בלבול שגלילאו טעה.
"האם יש לך איזה דרך לסתור את דברי? אני מאחל לך שתלמד להטיל ספק במה שהינך סבור שאתה יודע." - מסתבר שלא רק שאינך יודע להשיב לעניין, אינך אף מסוגל להבין את שאתה קורא. טענותיך השונות לא עומדות בסתירה ברורה לשום דבר שאמרתי, כפי שכבר הסברתי לך, ואם אכן יש בהן סתירה של דבריי, עליך להצביע עליה עבורי בבהירות רבה יותר.
"(רק מן העץ ההוא אל תאכל! מסוכן. אתה עוד עלול ללמוד משהו...)" - ...ועוד דבריי תוכחה בעלי רלוונטיות עמומה ביותר. אם הודעתך הבאה לא תענה סוף כל סוף לשאלותיי, אסיק שאתה טרחן.
|
|