|
||||
|
||||
"פסים נמוכים" זה דבר שמדליק גברים רבים (הממ, כך שמעתי). לעצם העניין, משוררים רבים טוענים ששירתם חוקרת את השפה. אני נוטה לקבל טענה זו ודווקא משום כך חורה לי השימוש התדיר מדי לטעמי בשפה גבוהה. עברית ללא "כוסאמק", "ואללה" ו-"סופרפארם" היא הרבה פחות עברית. בַּכְּנִיסָה לְקֻפַּת הַחוֹלִים הָיְתָה שַׁלֶּכֶת. עוצמתה של הפתיחה החזקה בשיר "שלכת" של יניב ברנר נובעת מכך שהשלכת העל-זמנית (או עלזמנית) נושרת על הכניסה לקופת-החולים ובכך משילה מעצמה (או משירה.. ממש כשלכת) את הקלישאות האינהרנטית. בקשר לפרפרזה שלך, העניין הוא שפרסמת אותה כלאשיר ולא כשיר. הלא כן?! |
|
||||
|
||||
אף על פי שזהו מנהג הגלם, תרשי לי לענות לך על אחרון ראשון ועל ראשון אחרון. לגבי שאלתך - התשובה היא לא. האם לדעתך אין זה שיר? לגבי השיר "שלכת" אין לי טענות. מי שאוהב יאהב ומי שלא אהב לא אוהב. כוסאמק, ואללה וסופרפארם הן מילים ב"ישראלית" שזו שפה שאני אוהב לא פחות ממך, אבל זו לא עברית. וכן, "פסים נמוכים" (אולי אפילו פסים בכלל) באמת מדליקים אותי, אבל אצל נשים לא אצל משוררים (אולי אם הוא היה אישה..). |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |