|
||||
|
||||
1. לא מדויק. המבנה הבסיסי של האוניברסיטאות קודם לחברה התעשייתית וההתפתחות שלהן הייתה שונה במקצת. בנוסף, מוסדות כמו מל"ג ומוסד הקביעות משחררים את האוניברסיטאות מחלק מהכבלים של ההון ושל הלאומיות. 2. לדעתי יש הבדל בין פעילות אינטלקטואלית שפותחת אופקים חדשים בפני האדם ומאפשרת לו זוויות הסתכלות חדשות על עצמו ועל החברה בה הוא חי, לבין פעילות טכנית, גם כזאת שמערבת כשרים אינטלקטואלים. |
|
||||
|
||||
1. המבנה הבסיסי של הצבא קודם לחברה התעשייתית, זה לא מפריע לצבא להיות כלי של בעלי ההון. גם מוסדות כמו המל"ג ומוסד הקביעות הם כלים בידי בעלי ההון. 2. גם אני. אבל מה לזה וללימודים בגילמן? ומדוע אתה חושב שפיתוח משחק מחשב או ביקורת מהותית עליו, או כתיבת סדרת אנימציה יפנית וביקורת מהותית עליה, הן פעילויות טכניות? |
|
||||
|
||||
1. אם אתה אומר. 2. דיברנו על כתיבה וביקורת? אולי הן לא טכניות, אני לא מכיר מספיק כדי לגבש דעה. חשבתי שההמלצה שלך הייתה לשחק ולצפות. |
|
||||
|
||||
1. אם אני אומר אתה חייב להסכים לכל מלה שלי, כי אני הוא כליל החורש הקדוש, מעיין הידע. אפשר ביקורת קצת יותר מפורטת, בבקשה? 2. "אני חושב שההבדל העיקרי הוא בין ההנאה האינטלקטואלית שביצירה, לבין ההנאה האינטלקטואלית שבצריכה. אבל גם במובן הזה אין כאן הבדל בין משחקי מחשב וסדרות טלויזיה לבין הלימודים בגילמן. _יצירת_ משחק מחשב או _ביקורת אינטלקטואלית_ על משחק מחשב שונה ממשחק בו לצורך הצריכה בלבד, ויצירה אינטלקטואלית או ביקורת מהותית במדעי הרוח היא שונה משמיעת הרצאות וקריאה אינדוקטרינטיבית." (ראה תגובה 444184) |
|
||||
|
||||
1. אני לא רואה בדיוק טיעון שאני יכול לענות לו. אתה יכול להסביר את הטיעון? 2. כפי שכתבתי, אני לא מכיר מספיק כדי לגבש דעה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |