בתשובה לכליל החורש נאורי, 09/04/07 0:35
וכי למה? 437968
אתה טועה בדבריך, ''... לא מדובר בבעיות שהן ספציפיות אלי, אלא בעיות שיש לכל גבר שעורלתו הוסרה, נקודה.'', כשם שאתה טועה כאן לאורך כל הדיון בכמה דברים, אבל נראה שאין טעם, זה אבוד, החלטת וזהו.
וכי למה? 437972
אם במקום מילה היה מדובר בעקירת עין, ורוב-ככל האוכלוסיה הייתה עקורת עין, אז למרות שאפשר לחיות ואפילו טוב עם עין אחת, ולמרות שלכולם זה היה סטנדרטי לגמרי, היה עדיין לגיטימי מצידי להגיד שישנן בעיות שמהן סובל כל אחד שעינו הוסרה, נקודה, גם אם יש אנשים שרואים מ-צו-ין עם עין אחת.

מה פה "החלטתי" בדיוק?
וכי למה? 437976
אתה החלטת שבעיות החיכוך והרגישות שלך אינן בעיות ספציפיות שלך, אלא של "**כל גבר** שעורלתו הוסרה", תגובה 437964. ספק בידי אם ערכת סקר בנושא זה. לו היית עורך סקר, היית מגלה כי ישנם לא מעט גברים שעורלתם הוסרה והם עוברים את כל חייהם ללא שום בעיה, ובמקביל היית מגלה שישנם גברים לא נימולים שיש להם בעיות דומות לזו שלך.

ומאנלוגיות הלוסינטיביות, חסרות שחר, עייפתי. לא אתייחס אליהן ואני עושה עליהן חרם פרטי.
וכי למה? 437989
הבה נחזור לטענתי המקורית:

"השפשוף המתמיד של עטרתי בתחתוני מורידה מן הרגישות שלה. כל זה לא היה קורה לולא חתכו את קצה הזין שלי." (תגובה 437936)

האם אתה טוען שישנם גברים נימולים שאינם לובשים תחתונים, ולכן העטרה שלהם אינה משתפשפת בתחתוניהם לאורך כל חייהם? הנודיזם אינו נפוץ מספיק במקומותינו, לצערי.
וכי למה? 437992
צר לי להגיד לך, אבל אין טעם להמשיך ולנסות, בסבלנות, לענות לעניין, היות ואתה ב-א-מ-ת מקרה אבוד. וטעיתי כשחשבתי שזה רק בדיון הזה, מתברר שהסימנים היו כבר מזמן, גם בתגובה 160202, שראיתי אותה עכשיו במקרה.

יש אנלוגיות - שיטת דיון שתפקידה לעזור בהבנת נושא מסויים, ויש הזיות חסרות שליטה שאדם פולט אותן, בד"כ, מתוך מצוקה כזאת או אחרת. אצלך אין הבדל בין השתיים.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438031
מעניין מה יש כאן לא להבין:

יש נימולים עם תחתונים ובלי בעיות
יש נימולים עם תחתונים ועם בעיות
יש ערלים עם תחתונים ובלי בעיות
יש ערלים עם תחתונים ועם בעיות

מסקנה: הנודיזם אינו נפוץ במקומותינו, לעומת זאת הנאדיזם - נפיחת תגובות חסרות טעם - דווקא עושה כאן חייל.

יש תחתונים שהזין משתפשף בהם ויש שלא, והחוכמה היא לבחור תחתונים טובים. והעניין תלוי אגב גם במכנסיים, האם הם דוחפים את התחתונים לכיוון הזין או לא. מי שרגיש, עם עורלה או בלעדיה, שלא יילך לפי כל מיני אופנות ושלא ילבש ג'ינס הדוקים עם תפר עבה שיציק לו. ישנה קבוצה לא גדולה של אנשים, גברים ונשים, עם עור מאוד לבן ורגיש, רובם ממוצא אירופאי, שלהם יש בעיות מטרידות עם הבגדים. הבעיות האלה מופיעות בייחוד בקיץ, *בכל* איזור הגוף התחתון - בצידי הירכיים, במפגש בין הירכיים לאגן, בביצים, בישבן וכולי, ובהחלט לא מדובר רק בקצה הזין. אצל אלה שגם יש להם סוכרת, למשל, או שהם שמנים, כל הסיפור נעשה הרבה יותר גרוע. עד כמה שאני מכיר (ואני מכיר), לרוב האנשים אין בעיות מיוחדות בתחום הזה.

(סליחה על האריכות, בתקווה שאולי זה יעזור למישהו)

לגבי המילה אתה יכול לבוא ולטעון בשם העקרון נטו - המילה היא פגיעה בזכויותיו של חסר ישע, מעשה כואב ועל כן אכזרי, ומשום כך יש להתנגד לה. אבל להמציא בעיות נוראות ואיומות יש מאין, או לקחת בעיה אישית שלך (בין אם היא קיימת או לא), ולהפוך אותה לאסון לאומי - לצערי זה לא תורם לשכנוע אלא רק מקטין את האמינות של כל האמירה שלך.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438038
זה שחבורה של מגיבים אלמונים באייל החליטו לקחת משפט שלי שנועד להסביר שהעורלה היא חלק אינטגרלי מן הזין שלי, לעוות ולהרחיב אותו, ובסופו של דבר לעשות ממנו סוגיה לאומית זו אינדיקציה לקטנוניות ולפתטיות שלהם, לא לאיזו בעיה ביכולת השכנוע שלי.

ההודעות המקוריות היו אלה:
נועה ו (תגובה 437921):
"לא חותכים לעוללים הרכים *חתיכה מקצה הזין*."
אני (תגובה 437924):
"בטח שכן. היכן העורלה שנמצאת בקצהו של זין טבעי, אותה עורלה הייתה אמורה לחסות על העטרה שלי ולשמור עליה מפני פגעי הטבע?"
גדי (תגובה 437931):
"הוא אשר אמרת - ה*כיסוי* איננו, לא "חתיכה מקצה הזין".

מפגעי הטבע מגינים בימינו התחתונים... (האמת שחשבתי ולא מצאתי אף פגע טבע שהזיק לזין שלי ומי שאינו נימול היה חומק ממנו)."
אני (תגובה 437936):
"השפשוף המתמיד של עטרתי בתחתוני מורידה מן הרגישות שלה. כל זה לא היה קורה לולא חתכו את קצה הזין שלי."
איזה אייל אלמוני שהחליט להסיט את הדיון בצורה לא רלוונטית (תגובה 437951):
"עם תחתוני בוקסר מבד, 100% כותנה, לא הדוקים, רחבים, יש סיכוי שיהיה לך הרבה יותר נוח. המילה "בוקסר" לא צריכה להרתיע, אין שום קשר בין התחתונים האלה לבין איגרוף, חוץ מהדמיון החיצוני למכנסיים שפעם לבשו המתאגרפים.."

האשמה היחידה שלי היא שנתתי לעצמי להגרר לדיון המטופש שהמשיך לאחר מכן. אני אנסה להמנע מכך בעתיד.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438045
אתה יכול להאשים את כל העולם, אבל תגובה 437936 היא כולה שלך, היא לא היגררות, ולא זכור לי שמישהו כאן סיפר סיפורים על הזין שלו. זה רק אתה, ואתה עברת כאן איזה גבול סביר של שיח פומבי. פשוט כדאי שזה לא יקרה יותר, זה הכל.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438048
עוד נסיון השתקה מבית היוצר של המהוגנות הבורגנית.

אני מסכים שעברתי גבול, אני לא מסכים שהוא סביר, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בעוול שנעשה גם לי אישית, לא רק לאנשים היפותטיים שקיומם מוגבל לדיונים באייל.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438061
נראה לי שהתגובות בעניין הזין שלך נובעות בעיקר מחוסר מודעות: רוב הנימולים בארץ מעולם לא ראו זין ערל, ולא יודעים שהמרקם של העטרה ורגישותה משתנים בשנים שלאחר המילה (ובלי קשר לסוג התחתונים). סלח להם, כי הם לא יודעים שהזין שלך לא מיוחד.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438064
הזין שלו כן מיוחד.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים