בתשובה לא-ב בחינוך ביתי, 28/10/06 12:31
התלהמות 417119
אולי החינוך הביתי לא סותר ולא מתנגד, אבל מה לעשות, אידיאלים יפים לחוד ומציאות לחוד. באופן מעשי, הסיכוי של בוגר החינוך הזה (בלי להתייחס כרגע לניואנסים, סוגים וכולי. לא מדובר על כמה מיליונרים שיכולים להרשות לעצמם חינוך פרטי מעולה אלא על הכלל) לסיים אוניברסיטה הוא בסביבות 11%-13% (אין לי זמן עכשיו לחפש לינקים, אבל זה מה שמתקבל גם מלינק שכבר לינקקו כאן, משהו עם 6 מסיימים עם תואר מתוך נקודת התחלה של 50+. בזמנו, לפני ארבע-חמש שנים, דיברו שם המון על הנושא הזה ובכל פעם היו התוצאות בסביבות האלה, למרות כל מיני תירוצים ונסיונות הכחשה).

אין ויכוח על כך שמערכת החינוך בארץ היא גרועה, אבל מערכת גרועה צריך לשפר - לא מחליפים מערכת עם תוצאות גרועות במערכת עם תוצאות הרבה יותר גרועות, ולא מחליפים רולטה של 45% (זכאות בגרות בארץ) ברולטה הרבה יותר מסוכנת של 11% (חינוך לא ממוסד->תואר אקדמי). לא מבין על מה אתה מתווכח כאן, על זה שיותר טוב להיות פועל דחק ממהנדס תוכנה? או קיי, זכותך המלאה לחשוב ככה, וזכותם המלאה של רוב פועלי הדחק לא להסכים אתך (לא עשיתי סקר רשמי על מה שהם חושבים, אבל דיברתי עם רבים מאוד מהם).
לחוזר מחופשה 418560
בחופשה משהות בארה"ב (תיכף חוזר) (יום ראשון, 29/10/2006 שעה 10:28)

"אין ויכוח שהמערכת גרועה, אבל מערכת גרועה צריך לשפר"
סליחה?!
לא מדובר על תיקון מערכת, אלא על טענה קשה שכל השיטה שגויה מהיסוד. אני חוזרת ומפנה אותך לקרוא את המאמרים של אנשי האקדמיה המצוטטים באתר,
לא מדובר על "דינוזאורים" מראשית המאה
אלא על אנשים אינטלגנטים שחיים כאן ועכשיו.

נ.ב.
לא מובן היכן טענתי שטוב להיות פועל דחק ממהנדס תוכנה?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים