|
||||
|
||||
הבכיר ידע מה הוא אומר.שמעתי את זה מאנשים שעבדו/עובדים ברדיו ובטלויזיה. אנחנו רואים רק את קצה הקרחון-הוא רואה את רובו. הצצה לאספקט מסויים של המדיה נתן מוזי ורטהיים מבעלי בנק המזרחי וקוקה קולה ישראל וערוץ 2. בלי בושה הוא אמר בראיון מה צריך ומה לא צריך לשדר כשהמטרה לשמה קיים הערוץ ברורה -להרוויח כסף, וכסף מרוויחים מפרסומות. בדרך כלל הזכיינים יותר זהירים אבל תחושת הכוח שלו ניתקה אותו מהצורך בזהירות. הוא רמז רמז בעובי של פיל שכל הערך של התכניות הוא לשמש במה לפירסומות. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |