|
||||
|
||||
אני יכול לחשוב על לפחות עוד כיוון אחד.. הכיוון ה "גוגלי". כלומר, להפוך את הפרסומות, על ידי טארגטינג, למשהו נסבל בהחלט ורלוונטי שבכלל לא יהיה אכפת להיחשף אליו. לדעתי זה מה שיקרה בסופו של דבר עם כל הgoogle video, youtube ודומיהם (והשת"פ האפשרי שנידון עכשיו בתקשורת). הם יהפכו באופן הדרגתי את האינטרנט למדיום החדש של הלטויזיה, והפרסומות בו לא יהיו סרטונים אידיוטיים לקהל הרחב אלא מסרים מוכוונים אישית לכל צופה. |
|
||||
|
||||
אם הבנתי אותך נכון אז לדבר דומה התייחסתי בסעיף 1). אם כבר מזכירים אינטרנט, הפחד מפגיעה אקוטית בתוכן "האמיתי" בעקבות חדירת התוכן השיווקי (1) מזכירה לי את החשש שהיה לפני מספר שנים שבעתיד 70% ממסך המחשב יהיה מלא בבאנרים מהבהבים ומסכי פופ-אפ. בסופו של דבר אני מאמין שקיים איזון בין נוחות צרכני התקשורת לצרכים של הלקוחות העיקריים של כלי התקשורת (המפרסמים). הפתרון של גוגל אכן אלגנטי וכולי תקווה שפתרונות כאלה ימצאו גם במדיה נוספים. (1) אגב, שלא יובן מתגובתי הקודמת שהתוכן השיווקי הינו זניח. מכל הפתרונות לבעיות הניצבות בפני המפרסמים זהו הפתרון אשר מתפתח בקצב המהיר ביותר ובעוצמה החזקה ביותר |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |