|
||||
|
||||
סליחה? לגבי אותה "קטטה", מספר הנפגע כך: "בדרך הם [המתנחלים, שכ"ג] יידו אבנים לעבר פלסטינים, לעבר בתים וחנויות של פלסטינים. בהתחלה הם היו 40, אבל אחר כך כ-300, רובם בני נוער." הוא ממשיך: "הם [המתנחלים, שכ"ג] רצו בכל סמטה לעבר ערבים והחלו להרביץ להם" ומוסיף "ניסינו לדבר עם הבנות שהיו בראש הטור... היו גם כאלה שהצדיעו בסימן הייל היטלר". את ההמשך כבר ציטטתי כאן, אבל כדי שלא יהיו אי הבנות הנה שוב: "פתאום החלה מהומה כאשר שלושה בני נוער החלו להרביץ לתושב ערבי. רצתי להפריד בין הצדדים, הזזתי את המתיישבים הצידה וטיפלתי בערבי והרגעתי גם אותו. לאחר מכן הסתובבתי ללכת לעבר הכוח ואז חטפתי סלע גדול שפגע בעין השמאלית שלי". סיכום הארוע עפ"י המומחה הגדול בהבנת הנקרא: היתה קטטה, והקצין שנקלע אליה חטף אבן ממישהו. ____________ ולמערכת: לינק לא תמיד מספיק. העניין הזה מחייב שהטכסט יהיה מונח גם לפני עיניו של העצל בקוראים. |
|
||||
|
||||
ועדיין: מצא בטקסט (החשוד מראש כמוטה שמאלית, לפי האכסניה) מקום אחד (!) שבו כתוב שאת האבן זרקו יהודים. |
|
||||
|
||||
האכסניה? כלומר ווינט? בוא נלך הפוך- איזה אכסניה *איננה* מוטה בעיניך? |
|
||||
|
||||
אני מנחש שתמצא ב''נקודה'' דיווחים אובייקטיביים לעילא ולעילא. |
|
||||
|
||||
לצערי, אין היום מקורות שאינם מוטים, בין אם לימין (מקור ראשון, INN, NFC) או לשמאל (Ynet, NRG, הארץ). אין בכך בעיה, וזכותו של עיתונאי להיות בעל אג'נדה, אבל כשקוראים את הכתבה צריך לקחתה עם קורט מלח ולקרוא אותה בחשדנות בריאה מראש. |
|
||||
|
||||
ממתי NRG ו-YNET זה שמאל? סיפרתי כאן פעם על שכן שלי, אמריקאי שהיה מכריז על עצמו שהוא טיפה מימין למרכז. כדי לקבל את מקומו היחסי-האמיתי-שאלתי אותו איך הוא ביחס לריצ'רד ניקסון (זה היה מזמן). הוא ענה שניקסון הוא עמוק בתוך השמאל. כך הבנתי שהוא היה קרוב לרוב המוסרי. כך גם אתה,IDAN . אם מעריב וידיעות הם בטאונים שמאלניים אז אתה מדגדג את שולי כהנא-חי. |
|
||||
|
||||
ידיעות ומעריב (או ynet וnrg) אינם בטאוני שמאל כדוגמת "הארץ", אך הם בודאי מוטים לשמאל. זה לא ענין בינארי של שחור ולבן אלא רצף. |
|
||||
|
||||
ברגע שמישהו אומר את האמת, אתה מייד סותם את פיו ב"קללה" הנוראה "כהניסט". האם לפי ההגיון שלך, מי שמצביע על העובדה שהתקשורת הממסדית בארץ היא מוטה לשמאל, הוא כהניסט? האם ג'ודי מוזס-שלום, שמכירה "קצת" את הממסד התקשורתי מבפנים, ו"חשפה" את העובדה הזו היום, גם היא כהניסטית? |
|
||||
|
||||
לא קראתי לך כהניסט. כתבתי בדרך של הסקה לוגית שאם A שהוא במרכז אך אתה טוען שהוא בשמאל, ו-B שהוא בימין אך אתה טוען שהוא במרכז, אז אני יודע איפה נמצא C שזה אתה. כי אם הגדרת איש ימין שהוא במרכז או בשמאל יחסית אליך אז מה אני צריך להסיק לגביך? הרי כל בדיקה לגבי מיקום השקפתו הפוליטית של אדם היא יחסית אל הבודק. לגבי ג'ודי שלום ניר מוזס וקביעותיה- אין לי הרבה הערכה אליהן. |
|
||||
|
||||
א. זה לא משנה את העובדה שהעיתונים הנ''ל מוטים לשמאל. לראיה, הטיפול השונה שקיבלו החייל שחטף אבן אתמול (וקיבל כותרת ראשית וראיון), לעומת החייל שאיבד עין בבלעין, ולא קיבל את הנ''ל. ברצותה, התקשורת מנפחת סיפורים, וברצותה משקיטה אותם. ב. אני איש ימין בדעותיי, ומעולם לא הסתרתי או התביישתי בכך. עם זאת, מעולם לא הייתי מחסידיו של הרב מאיר כהנא בחייו, או של מורשתו לאחר מותו. |
|
||||
|
||||
אז ככה, אם אתה מאמין שכל העיתונות בארץ (ובעולם?) מוטים לצד זה או אחר, לא צריך להעיר על כל מקור "אבל הוא מוטה". עצם זה שאתה מדגיש את ההטיה של מקורות מסויימים uלא של אחרים מעיד על הטיה, לא? |
|
||||
|
||||
כבר הסכמתי איתך שבהחלט ייתכן שלא עפה שם שום אבן. הקצין נוגח להנאתו באיזה סלע, ומיד כל השמאלנים מאשימים את המתנחלים. רק חבל ששרבבת לאחת ההודעות שלך את העניין המעיק של ''הבנת הנקרא'', כי בהקשר הנוכחי הוא מעמיד אותך באור די מגוחך. |
|
||||
|
||||
האבן בודאי עפה, אבל אין שום ראיה לכך שהיא נזרקה ע''י יהודים דווקא. ערביי חברון לא נודעים בתור שיות תמימות, וכשמתפתחת תגרה (כפי שקרה אתמול) הם בודאי אינם טומנים ידם בצלחת. |
|
||||
|
||||
"קצין אגף המבצעים במשטרת מרחב חברון: "אנחנו מגינים עליהם והם גומלים באבנים, ביצים ובקריאות נאצה"." "מאז הבוקר עצרו שוטרי משטרת מרחב חברון שבעה מתנחלים, החשודים בהפרות סדר ובידויי אבנים וביצים לעבר כוחות הביטחון." |
|
||||
|
||||
באמת העלית בדעתי את החשד הנורא שהחייל הפצוע הוא עוכר ישראל מובהק. אפילו כשערבי פוגע בו באבן, הוא מפנה את כל זעמו למתנחלים... |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |