|
||||
|
||||
סמיילי, איך אתה רוצה להבין אותי אם אתה מתייחס למושגים מתמטיים כמו שאדם דתי מתייחס לדוגמות דתיות של "כזה ראה וקדש" ? |
|
||||
|
||||
דורון, אני רוצה להבין, אבל יש לי מגבלה מנטלית. אני מסוגל להבין רק מה שמסבירים לי בצורה ריגורוזית. אני לא מסוגל לקלוט באמת ניפנופי ידיים. כל זמן שתמשיך לכתוב את השטויות שלך בניפנופי ידיים, במקום לנסות ולתת הסבר ריגורוזי, לא תצליח להסביר לי שום דבר. ברגע שתנסה לכתוב אותם באופן ריגורוזי, תגיע גם אתה למסקנה שהן שטויות. |
|
||||
|
||||
הוכח נא שדברי אינם כתובים באופן ריגורוזי, ועשה נא זאת באופן ריגורוזי (תגובה בסגנון:"בגלל שאף אחד לא מבין אותך", לא תתקבל). תודה. |
|
||||
|
||||
קראתי את דבריך, הם אינם ריגורוזים. אין לי שום כוונה לנסות ולהוכיח את זה. לא באופן ריגורוזי, לא באופן אמפירי, ולא באופן כמותי. קבל את חוות דעתי כעובדה מוגמרת. אתה יכול לחלוק עליה, אתה יכול להתעלם ממנה, אבל האמת היא שכדאי לך ללמוד ממנה. |
|
||||
|
||||
''אתה יכול לחלוק עליה'' לא נסחת את חוות דעתך באופן שניתן לחלוק עליה, ואם זאת הבנתך בקשר למשמעות המושג ''ריגורוזי'', חוששני שבמקרה זה הפוסל, במומו הוא פוסל. |
|
||||
|
||||
אם תעשה זאת, יכול להיות שתגיע למסקנה שדברי אינם שטויות. |
|
||||
|
||||
הגדר לי ''מרחב גישור'' באופן ריגורוזי. (מט בשלושה מהלכים). |
|
||||
|
||||
"מרחב-גישור" הוא קיצור של "מרחב הגישור שבין רצף לאוסף" כאשר אוסף מתואר ע"י המילה "הרבה..." או "x מהרבה...", ואילו רצף אינו ניתן לתיאור ע"י שימוש במילה זו. |
|
||||
|
||||
הגדר לי בצורה ריגורוזית את ''מרחב הגישור שבין רצף ואוסף''. (מט בשני מהלכים) |
|
||||
|
||||
התחום שבין מרחב-קשיר למרחב לא-קשיר (עיין ערך טופולוגיה) |
|
||||
|
||||
הגדר לי בצורה ריגורוזית מהו "התחום שבין X ובין Y". (מט במהלך הבא). |
|
||||
|
||||
(אל תהיה אופטימי. אני דווקא צופה כפת באינסוף מהלכים.) |
|
||||
|
||||
סמיילי יקר, נא הגדר מהי "מגבלה מנטלית". איש לא יסביר לך שום דבר שאינך רוצה להבין. האם תבקש גם מאלוהים להסביר באורח "ריגורוזי" את תורתו? שנאמר, "הכל בידי שדמיים חוץ מהבנת שדמיים"! |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |