|
||||
|
||||
מכיון שישראל היתה קיימת ב 1948, ומכיון שאם מדינת ישראל היתה קיימת בשנה X היא תמשיך להתקיים בשנה X+1 הרי שהוכחנו שמדינת ישראל תתקיים לנצח. המתמטיקאים מוזמנים למצוא פירכה להוכחה זאת. |
|
||||
|
||||
מכיוון שהייתי קיים ב-1980, ומכיוון שאם הייתי קיים בשנה X אני אמשיך להתקיים בשנה X+1 הרי שהוכחתי שאחיה לנצח. |
|
||||
|
||||
מכיון שאנו נמצאים בימי עקבתא דמשיחא הרי שייתכן שעוד בימיך יתקיים בילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים (ישעיה כה). אי לכך הפרכה שלך אינה מושלמת. עם זאת, בתור הדגמה לאבסורדיות היא לא רעה. |
|
||||
|
||||
לפי מה אנחנו נמצאים בימי עקבתא דמשיחא? ומה פירוש המשך המשפט? |
|
||||
|
||||
יש הרבה סיבות שאין כאן המקום לפרטם. אחד מהם נוגע למעמד הכנסת (בית הועד יהיה ל ...). אבל עזוב, זה לא נוגע למהות העניין. |
|
||||
|
||||
I'm going to live forever ובעברית:I'm going to learn how to fly כי אשא אל שמים ידי ואמרתי חי אנוכי לעולם. (דברים לב) |
|
||||
|
||||
אז אתה אומר שיש מצב שבכל זאת אני אחיה לנצח? |
|
||||
|
||||
זה דבר פשוט. הצדיקים חיים לנצח, גם לאחר מותם. והרשעים גם בחייהם הם מתים. הוכחה מפורשת מיחזקאל: ל וְאַתָּה חָלָל רָשָׁע, נְשִׂיא יִשְׂרָאֵל, אֲשֶׁר-בָּא יוֹמוֹ, בְּעֵת עֲוֹן קֵץ. {ס} הנביא מכנה את נשיא ישראל (המלך צדקיהו) חלל שכן הוא בעצם כבר מת הגם שהוא חי. ועל יעקב אבינו אומר הפסוק הכי א"ר יוחנן יעקב אבינו לא מת א"ל וכי בכדי ספדו ספדנייא וחנטו חנטייא וקברו קברייא א"ל מקרא אני דורש שנאמר (ירמיהו ל) ואתה אל תירא עבדי יעקב נאם ה' ואל תחת ישראל כי הנני מושיעך מרחוק ואת זרעך מארץ שבים מקיש הוא לזרעו מה זרעו בחיים אף הוא בחיים (תענית ה.) |
|
||||
|
||||
זה תמיד משעשע לראות מה מתקבל אצל דתיים כ''הוכחה מפורשת''. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |