|
||||
|
||||
גם לי הוא חצי-הרס את הפואנטה, אבל זכותו המלאהתגובה 171383 |
|
||||
|
||||
כן, אבל כאן מדובר בסרט חדש מאוד (זוכה אוסקר טרי, לא יותר מחודשיים שלושה בארץ), ואין שום צורך לציין מה קורה בו כדי שמי שכבר ראה את הסרט יבין בדיוק על מה מדברים - כלומר, אזכור הפואנטה מיותר לחלוטין והאפקט היחיד שהוא יכול להשיג הוא הריסת הסרט. (אגב, זו לא ''פואנטה'', כי הסרט הוא לא סרט פואנטה, אבל לדעת מה קורה גורם לך לראות את שני השלישים הראשונים של הסרט בצורה שונה למדי). |
|
||||
|
||||
האדון פז הודיע שאותו אפקט הוא בדיוק מה שהתכוון להשיג. (אני מנחש שהוא פשוט כתב את מה שכתב בלי לחשוב על הההשלכות, אבל כידוע המילה ''סליחה'' גורמת לו כאבים חזקים בצד, ולעומת זאת לא כל-כך איכפת לו להצטייר כאנטיפט מושלם. תיכף בטח יגיע איזה אלמוני ויחלוק עלי) |
|
||||
|
||||
למה אתה טוען שלא כל-כך איכפת לו להצטייר כאנטיפט מושלם? ודאי שאכפת לו, שאם לא כך הוא לא היה מתאמץ כל כך לעשות את זה. רגע, אולי אתה טוען שהוא *לא* מתאמץ להצטייר כאנטיפט מושלם? שזה בא לו באופן טבעי? לא יכול להיות. |
|
||||
|
||||
"הריסת הסרט"? אתה בטוח? אולי "הריסת המתח ברובד העלילתי למי שצופה בסרט בפעם הראשונה"? יש הבדל, והוא לא סתם גדול אלא עקרוני. |
|
||||
|
||||
אדם שקורא בעיון תגובות של א"פ וכל מה שמפריע לו זה הספויילרים לסרטים? לא מאמין. |
|
||||
|
||||
הלוואי שזה כל מה שהיה מפריע לי, אבל זה כנראה הדבר היחיד שאפשר יהיה לתקן. |
|
||||
|
||||
כפי שכתב הסופר הצרפתי הגדול בושון, ''המתח ברובד העלילתי איננו, מבחינתו של האדם הדתי, א-לא בבחינת ''שלא לשמו''''. (''ההנאה והדת'', הוצאת מ-גאלימר, תרגום פרי מאמציי הצנועים). הבדל גדול איננו עקרונך ומעולם לא היה. |
|
||||
|
||||
הא? |
|
||||
|
||||
ולחידוד הדברים: שכחתי להוסיף את שנת ההוצאה, 2057, השנה שבה בכוונתי לפקוד את בית הספר למחוננים ברוסיה. |
|
||||
|
||||
בהצלחה בבגרויות :-) |
|
||||
|
||||
בסדר, נתפשר על "גרימה של החמצת חווית הצפייה הבתולית בסרט/שבירת התפיסה הנאיבית שבה רואים אותו לראשונה". זה עדיין חבל שעושים את זה בלי סיבה. |
|
||||
|
||||
הצפייה "הבתולית" בסרט? פוי, אתה לא מתבייש? אתה יודע כמה עיניים דתיות טהורות שוזפות את תגובתך? |
|
||||
|
||||
האם הוא באמת "עשה זאת בלי סיבה"? הוא הבהיר למה בדיוק פעל כפי שפעל. לא יפה להעליל. |
|
||||
|
||||
אני מעדיף לחשוב שהוא עשה זאת בטעות ואז ניסה להמציא תירוץ למה פעל כפי שפעל. אם הוא פעל בכוונה תחילה כדי להרוס לאנשים, זה דבר מתועב למדי (בקנה המידה של דיונים על סרטים, כמובן). |
|
||||
|
||||
ה"בלי סיבה" הזה עדיין מטריד אותי. ואם היה עושה את זה עם סיבה? |
|
||||
|
||||
כל מקרה לגופו. אם זה היה קריטי לנושא הדיון לפרט מה קורה בסרט, אז לא נורא (אם כי עדיין אזהרה בתחילת ההודעה הייתה דבר מתאים). אם הסיבה הייתה "כדי להרוס", אז תגובה 298490. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |