|
||||
|
||||
עד כמה שניתן להבין מהגרף, מספר תלמידי היסודי גדל בעקביות עד 95 לאחר מכן מ95-2000 עבר ירידה עקבית ואז עלייה פתאומית ומשם עלייה מתונה. מספר הלומדים בחטיבות הביינים גדל באופן עקבי למעט ארבע השנים האחרונות. ואילו מספר הלומדים בתיכון גדל באופן עקבי למעט ירידה מזערית בשנתיים האחרונות. יש לציין שהגיוני שאם בשנת 97 ירדה כמות הלומדים בבית ספר יסודי אז כמות הלומדים בבית ספר תיכון ב2004 תירד בהתאמה. מלבד זאת הקפיצות הפתאומיות בחלק מהנקודות בגרף לא מעידות על אמינות יתר. שתי הערות: * כל מספרי השנים הינם בערך עקב איכותו הירודה של הגרף. * חינוך יהודי בלבד. |
|
||||
|
||||
התבוננתי בעיקר ב 4-5 השנים האחרונות בגרף, כי הן מראות על המגמה הנוכחית בהבדלים בין יסודי, חטיבה ותיכון, ומשוחררות מתופעות המעבר של גלי ההגירה של שנות ה 90. |
|
||||
|
||||
לדעתי תלמידים לא נולדים ישירות לבית בספר התיכון, אבל אולי זה רק אצלי במשפחה. |
|
||||
|
||||
תסביר איך הגעת למסקנה הזו מהגרפים ונמשיך משם. |
|
||||
|
||||
בהודעה הזאת: תגובה 295069 הסכמתי שבשנים האחרונות מס' התלמידים בתיכון ובחטיבת הביינים ירד אבל ציינתי שמכיוון שבשנים 95-2000 הייתה ירידה בתלמידי בית הספר היסודי(ולא בתיכון ובחטיבת הביינים) הדבר נראה בעיניי הגיוני. אתה בתגובה טענת שוב שמס' התלמידים בתיכון ובחטיבה ירד בשנים האחרונות, אני אמרתי, שאצלי לא מגיעים ישר לתיכון והתכוונתי שעוברים קודם ביסודי שמיוצג בירידה כמה שנים קודם. אם תתעמק בעניין אני בטוח שתבין. |
|
||||
|
||||
צודק. בעייתי להסיק משהו הגרפים האלה - למרות שנראה שעד ל 2000 כל הגרפים זזים ביחד (ללא פזה של מס' שנים שעליה אתה מצביע בתגובותיך), ייתכן ודעיכת העליה והפרש שנים מספקות הסבר אלטרנטיבי. |
|
||||
|
||||
גם במשפחה שלי היה נוהג כזה. נראה לך שאנחנו שני היחידים? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |