|
||||
|
||||
אבל את זה כבר אמרנו אלף פעם. מי שיש לו כסף רק לסוסיתא לא יסע בוולוו. וזה לא ישתנה, גם אם תשדוד את כספי כל האזרחים ותמנה פוליטבירו. אולי תשנה במידת מה את קבוצת אלו שיש להם כסף לוולוו, ובטוח שתדאג שגם הסוסיתא וגם הוולוו יהיו ממודלים יותר ישנים. |
|
||||
|
||||
ראה תגובה 293684 |
|
||||
|
||||
יש לאנושות נסיון מצטבר רב בממשלות שאמורות לצמצם פערים. יש למדינת ישראל נסיון רב בממשלות שאמורות לצמצם פערים. הנסיון מראה שלא רק שהם אינן מצמצמות פערים אלא ההיפך הוא הנכון. הן לרוב משקיעות הון עתק בסבסוד העשירים (למשל לימודים אוניברסיטאיים) בעוד שלעניים עושים כל מיני פרוייקטים נחמדים (מאה מלגות למסכנים) אבל נותנים להם לממן לעצמם את ההכשרה המקצועית (קורב נהיגה במוניות ואוטובוסים). מדוע אתה חושב שזה ישתנה? |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שאני חושב שזה ישתנה, אני מקווה שזה ישתנה. וחוצמזה, יש לאנושות גם ניסיון מסוים עם שוק חצי חופשי (במונחים שלך, שוק חופשי באמת לא התקיים מעולם בשום מקום, כך שאין לדעת עליו דבר) - ולא ראיתי שהוא הועיל הרבה בעניין החינוך. |
|
||||
|
||||
בסיבוב הקודם באייל הבאתי לינקים לדו''חות הבנק העולמי שמראים שיפור. אבל כמובן אין צורך בהם. הסברנו את המנגנון אשר יביא לשיפור. הטענה שלך היתה שזה יפגע בפריפריה ועל זה ענינו. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |