|
||||
|
||||
אני חלש ברמזים. מה חסר? ולמה להפוך טרנזקציה אחת למשחק שלם? |
|
||||
|
||||
לקוחות. כשיש יותר לקוחות, כולם מרוויחים יותר, אפילו כשמתחרים אחד בשני. סיפור מהחיים: באחת מהישיבות המשעממות שאני נוהג לשבת בהם, כשאני לא מבלה באייל, משהו הוציא אותי מחלומותי בהקיץ- היה דיון על רכיבים, והתלבטו בין שתי טכנולוגיות. "לטכנולוגיה א יש רק יצרן יחיד" אמר הדובר, "ולכן, למרות שהטכנולוגיה היא גם זולה וגם טובה יותר, אנו מסתכנים. אם מסיבה כלשהי היצרן הזה יסגר, לא נוכל לרכוש את הרכיבים." בסופו של דבר בחרנו רכיב יותר יקר, מכיוון שידענו שהייצור שלו לא נמצא בידי מונופול. |
|
||||
|
||||
אה כן, לקוחות יעזרו למשחק וגם עוד מתחרים וגם עוד ספקים ולקוחות של מוצרים ושרותים אחרים. כשיש ''הרבה'' שחקנים וכולם פועלים באופן ''אקראי'' (כלומר חופשי) ומשפעים כולם-על-כולם אז יוצא אחלה משחק. ולא סכום אפס. בקשר לסיפור, נראה שאתה עובד בחברה קפיטליסטית ששואפת לרווחים יחסיים ואבסולוטיים ולא עושה חשבון למי ''מגיעה'' ההזמנה. אולי כדאי שתעבור לחברה הסתדרותית. |
|
||||
|
||||
אם אמשיך לרבוץ באייל במקום לעבוד זה כבר יקרה מאליו. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |