|
||||
|
||||
1) איפה מצהירים? 2) מה את מבינה במסחר בכלל. כסף ולקוחות הוא שמדבר והוא שמזיז ת'עניינים. אני לא מוכן לפרנס אף רשת שמחללת שבת, גם לא בית קפה זוטר במרכז העיר מגורי נתניה המחלל את השבת בפרהסיה של מדינת היהודים. אחרים לא מוכנים יותר לפרנס רשתות ביגוד ומזון מסוימות בגלל, למשל, הכוסיות שמלקקות את מוצריהם בפרסומות כאובייקט מיני (פרסומת שהיתה באמת). למה להם את לא אומרת כלום וזה בסדר ונאור ולגיטימי ואילו ביחס לנימוק של חילול שבת לא ולא? שומו שמיים! מה פתאום?! למה מחאה כלכלית מנימוק פמיניסטי נאור זה בסדר ואילו מחאה דומה מנימוק דתי ולאומי וסוציאלי (שלושתם יחד או לחוד) זהו קו אדום? |
|
||||
|
||||
1. הצהרה: עייפת אותי ואני פורשת. משום מה החלטת שאני אויבת העם ואויבת אישית שלך והפכת את הדברים לניגוח אישי. לא כיף לי יותר. דבר עם עצמך. 2. אני לא מבינה כלום בשום דבר.אגב, נפלא לקרוא את אוצר המילים שלך. אני בד"כ לא נוטה להסתכל על "כוסיות" בפרסומות או בכל מקום אחר. אתה כנראה כן. לקוים האדומים שלי, אני לא נכנסת יותר (ראה סעיף 1) ונימוקים פמיניסטיים או אחרים שהושמו בפי לא יזכו לגיבוי ממני. אתה מוזמן לשבת ולשחק פינג פונג דעות עם עצמך. אולי בסוף תזכה להעמיד אשמים אל הקיר. רפואה שלמה ויום נעים. |
|
||||
|
||||
סליחה, אבל אני חייב לשאול< 1. איפה החלטתי שאת אויבת העם ואויבת אישית שלי? 2. לי אין טלוויזיה בבית ופרסומת אולי ראיתי לאחרונה לפני כמה שנים טובות. בזמנו שמעתי גם מחאות של אנשים המגדירים עצמם חילונים בתוכניות רדיו ממלכתי על פרסומות מסוג זה כפי שהם תיארו בתוכנית. לא שמעתי מימי שמחאתם איננה לגיטימית. לבינתיים, אני כן שומע ממך שמחאה דומה של ציבור שומרי השבת בלתי לגיטימית והיא בגדר עבירה על החוק כפגיעה בעסקי הזולת מאחר ונימוקה שונה. צר לי שהדבר חורה לי. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |