|
||||
|
||||
2. כשאתה חוצה את הכביש אתה מניח הנחה נוקדמת שכל הנהגים באותו כביש עברו מבחן נהיגה, שכל הרכבים באוטו כביש עברו מבחן רישוי, ושכל הרכבים בכביש מבוטחים בהתאם לנוהג העכשוי בהם. במילים אחרות, לא צריך להוסיף שום דבר שלא קיים, ברור שיש לכל נהג מונית דרישה להיות מבוטח בהתאם למצבו הנוכחי, כמו שיש לכל נהג אחר. ההנחות שלך סבירות, רק שאין בהם שום תוספת. אדור לנהג מונית לנהוג ללא ביטוח *מתאים*, כמו שאסור לך ולי לנהוג ללא ביטוח *מתאים*. מעבר לזה, המצב הקיים, וזה המצב הסביר לדעתי, אוסר על נהג מונית, ועל נהג רגיל, לסוע במכונית ללא מעצורים. אני לא מוכן להסכים שהנהג צריך להודיע רק לנוסעים שלו, הוא מסכן את כל האנשים בכביש, והנסיעה עליו אסורה. |
|
||||
|
||||
2. המצב הקיים הוא שכדי להפעיל מונית אתה חייב לשלם עבור המספר שלה סכום של כמעט מאתיים אלף שקלים ולקבל אישור מאיגוד נהגי המוניות. זה בנוסף על הדרישות האחרות (רשיון נהיגה, מבחן רשוי לרכב וביטוח *מתאימים*). אני מציע לבטל את שתי הדרישות הראשונות ולהשאיר רק את האחרונות כמו שהן כיום רק לאכוף אותן בצורה הרבה יותר חזקה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
לא צריך גם רישיון עסק או משהוא כזה (בשביל להוציא קבלות)? |
|
||||
|
||||
רשיון עסק זה כדי להפעיל בית עסק במבנה מסוים. בשביל להוציא קבלות צריך רק לפתוח תיק במס הכנסה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
מס רכוש. (מה אתה מתערב? חשבתי משחקים צעצועסטים, לא ככה?) |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |