|
||||
|
||||
נסה את הנימוק הבא: יש פחות מוניות מאשר מכוניות רגילות ולכן קל יותר לאכוף את החוקים *דווקא* על מוניות. אם כל מכונית תהיה מונית בפוטנציה, דיללת את רמת אכיפת החוק לזאת של כלל האוכלוסיה. |
|
||||
|
||||
לא יודע על סבתא שלך, אבל זו שלי לא ממש תשמח לשמוע שהדורס שלה לא הורשה להסיע נוסעים בתשלום. אכיפת החוק ממילא צריכה להיות לכלל האוכלוסיה, ואם לשפוט לפי איכות הנהיגה של נהגי המוניות היום, אני לא מאמין שיש עליהם אכיפה מוגברת. |
|
||||
|
||||
חשבתי שאנחנו מדברים על הבטיחות של הנוסעים במונית, לא אלו שעומדים בחוץ ונדרסים. יש סיכוי יותר גבוה שרשיונו של נהג מונית נבדק ונמצא תקין מאשר לכלל האוכלוסיה. אם אתה לא מקבל את הטענה הזאת, או לפחות את סבירותה, הנימוק הקודם שלי באמת לא צריך לעשות עליך שום רושם. |
|
||||
|
||||
אני מדבר על תגובה 274823. הטענה שלך נשמעת סבירה בתיאוריה, אבל, למיטב ידיעתי, נופלת במבחן המציאות הישראלית. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |