בתשובה לדובי קננגיסר, 10/01/05 13:16
תודה 274301
משום מה, אני יודע לאיזו תחנה הוא משתייך. כמה מפליא?
תודה 274312
ו..?

אגב, למרות שכאמור אני נוסע במוניות דרך קבע במסגרת עבודתי, עד היום לא שמתי לב לשם תחנת המוניות בה עובד הנהג שבמקרה סימנתי לו לעצור.
תודה 274320
ואם אני הייתי נתקל בנהג מונית מאוד בעייתי אני הייתי שם לב מאיזו תחנה הוא הגיע.
כנראה שאתה מרוצה מהאיכות ולא רואה צורך להתלונן.

אגב, אם מדובר על הונאה, ניתן לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות. יותר זול ויותר הגיוני משימוש בפיקוח של המדינה שלא תורם כלום.
תודה 274321
1. ואם הוא לא הגיע מתחנה? יש גם נהגי מוניות עצמאיים.

2. הזמן, האנרגיה והכסף שיידרשו ממני כדי לתבוע נהג ב-‏200 שקל על כך שסידר אותי בנסיעה של 20 שקל, יסתכמו מן הסתם ב-‏1,000 שקל (אם כולם יפנו לבית משפט לתביעות קטנות כתחליף לפיקוח בכל תחום, יצטברו אלפי תלונות חודשיות, העומס על ביה"מ יגבר והסחבת תחגוג). אני מעדיפה כבר לשלם את הכסף הזה בצורת מסים.
תודה 274329
אבל הם עדיין מרמים עם הפיקוח. הפיקוח לא עוזר כלום, בלי שאת תתלונני לפיקוח תבזבזי 2000 שקל ולא תקבלי כלום.
תודה 274337
אני מרוצה כי הם מפעילים מונה, ואני לא צריך לדאוג שאולי הם מפקיעים את המחיר.
תודה 274343
משהו שמטריד אותי: איך יודעים שהמונה לא "מזייף"? הרי אנחנו לא באמת יודעים באיזה קצב הוא צריך לעלות, נכון?
תודה 274536
אנחנו סומכים על הרגולציה. איך אתה יודע שהמשאבה בתחנת הדלק לא מזייפת?
תודה 274563
פחות בעייתי. אם אתה יודע את נפח המיכל שלך, ומה המחיר המוצהר לליטר דלק, ולמדת להשתמש בלוחות לוגריתמים (ראה תגובה 272825) הרי שיהיה יותר קשה לעבוד עלייך מאשר בנסיעה במונית.

אבל אני מסכים איתך שבאופן כללי, סומכים על הרגולציה. אמנם, אותי מטרידה גישת "סמוך על הרגולציה" כמעט כמו שמטרידה גישת "סמוך על היד הנעלמה", אבל אני פרנואיד.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים