|
בתור בוגר (תואר שלישי) טרי של אוניברסיטת ת"א, הערה לגבי סקרי רמת ההוראה:
באופן אישי, תמיד קראתי את תוצאות הסקרים בקורסים שלי, שכן זו הדרך היחידה להשתפר.
באופן כללי יותר: לפני מספר שנים נבחרתי להשתתף בקורס הכשרה למדריכי שיפור רמת ההוראה. בקורס השתתפו כ-15 חברי סגל זוטר בעלי הצטיינות בהוראה; ההכשרה היתה בהתנדבות על חשבון זמננו בסופי השבוע, ובוצעה ע"י מומחים בתחום ההוראה. הרעיון היה שקבוצת הבסיס הזו תעזור למרצים מתקשים לשפר את רמת ההוראה – בשיטות מגוונות. במסגרת זו נאמר לנו, שהנהלת האוניברסיטה החליטה שתוצאות סקרי ההוראה ישוקללו בדיוני קידום של חברי הסגל הבכיר. אז נכון, פרופסורים ותיקים לא יושפעו מכך. אבל אנשי סגל צעירים יותר יצטרכו לקחת בחשבון שהוראה ברמה נמוכה עלולה לפגוע בהם במידה מסוימת.
הערת סיום: לפי מיטב ידיעתי תוכנית שיפור ההוראה לא התבצעה לבסוף (לפחות לא באופן נרחב). אני לא יודע אם הבעייה היתה תקציבית, או חוסר היענות / הכרת האופציה.
|
|