|
||||
|
||||
התכנית נמסרת רק לאיילים שאינם נמצאים באוברדראפט של למעלה מעשר תגובות להודעותי. ברצינות, לא התגבשה תכנית סופית, ולהוציא רעיון אחד או שניים אין למעשה שום דבר מתוכנן ואני גם לא בטוח שיהיה. אני סומך על נדיבותן ומקוריותן של המשתתפות והמשתתפים. השאלה אם יהיה מעניין ולמי תישאר כנראה פתוחה עד לאחר המפגש. חוץ מזה אני שולח לך דואל. |
|
||||
|
||||
אם מר פז יופיע, התוכנית כבר תתגלגל מעצמה, ביחוד אם גם ל.ב.פ. תהיה שם. אני מקוה שיש לך מצלמת וידיאו. |
|
||||
|
||||
לא יפה! תשאל את כולם, הם יגידו לך שאני חביבה ומתוקה ונעימת מזג. גידי גם טוען שאני יפיפיה. אבל זה בד"כ כדי שאני אתן לו למשמש. |
|
||||
|
||||
שגם אני אתייפייף לי (-: |
|
||||
|
||||
לא אותך אני לא רוצה למשש |
|
||||
|
||||
ואני בכלל לא התכוונתי להתייפייף על מנת שתמששני. תגובתי נבעה כהמשך לתקוותו של שכ''ג שאם ל.ב. מתל אביב תופיע וגם אני אועיל להופיע למפגש - יהיה אקשן ויש להביא מצלמת וידאו וכו'. לתומי שאלתי את ל.ב... אם היא מתכוונת להתייפייף, האם גם בעל הפלוגתא שלה להתייפייף גם כן. וזה היה סתם קוריוז לא מוצלח ביום לא רענן... |
|
||||
|
||||
גידי אידיוט. היה עליו לטעון שאת מכוערת דווקא, ואז לא היית עומדת בפני הפיתוי להעמיד אותו על טעותו. בשלב הבא הוא היה יכול להגיד שבטח יש לך שומה שעירה על התחת. |
|
||||
|
||||
על אוברדראפט: תגובה 219917. אני מבין שבעבר הלא-רחוק כבר התקיימו מפגשים שכאלה. אבקש לדעת במספר מילים מה היה האופי של הדיונים בין המשתתפים והמשתתפות? חוץ מזה, אני מחזיר לך דוא"ל בהזדמנות הראשונה. |
|
||||
|
||||
לא הייתי במפגשים הקודמים כך שאיני יכול להשיב. |
|
||||
|
||||
(בעצם, גם השאלה לא ממש ברורה לי). |
|
||||
|
||||
הוא מדבר על המשתתפות והמשתתפים וייתכן שהוא מתכוון - האם האופי של הדיונים מזכיר קצת אופי של *יונים. בתור בחור דתי, הוא לא יכול להרשות לעצמו פעילויות כאלה. |
|
||||
|
||||
אני מקווה מאוד שלא לזאת הוא התכוון. |
|
||||
|
||||
השאלה שלי הייתה ועודנה: לשם מה יש להתכנס על מנת להתדיין, מה לא מספיק טוב בדיוני האייל הנוכחים? ובמה בדיוק יהיה שונה אופי הדיון המתעתד מאופי דיוני האייל באתר, פרט לעניין ה"פנים אל פנים"? |
|
||||
|
||||
לפחות שינוי אחד משמעותי: אני לא אהיה שם. (אלמונים, היכונו!) |
|
||||
|
||||
לעזאזל, חשבתי שסוף סוף אזכה לראות את השוטה. |
|
||||
|
||||
אם כך בוא לכנס האלמונים. הפעם מתוכננת הילולה של ממש (פרטים יבואו). |
|
||||
|
||||
אה, לא ראית? הנה תמונה שלו: |
|
||||
|
||||
נדמה לי שהשכ''ג כבר הכחיש מעל מלבני האייל את הטענה כאילו הוא ג'ורג' בוש (אני לא זוכר אם סניור או ג'וניור). |
|
||||
|
||||
אכן הכחשתי, ואני מוכן להכחיש שוב: איני בוש הצעיר, ואני מסרב לענות על השאלה אם אני בוש האב או בוש ונכלם. בכלל, הקלות בה כל אחד מנכס לעצמו את התואר "שוטה" מתחילה לעצבן אותי. |
|
||||
|
||||
מזכיר לי בדיחה ששמעתי פעם. חוזר בתשובה עובר דירה ומגיע בפעם הראשונה לבית הכנסת המקומי. באיזשהו שלב הרב ניגש לארון הקודש, כורע ברך, מכה לעצמו בחזה ואומר "חוטא שכמוני! אני לא ראוי לרחמי שמים! אינני ראוי!". אחרי כמה דקות החזן מצטרף אליו ובדמעות קורא: "אני לא ראוי! אני לא ראוי!". אחר כך עוד שני אנשים מהשורה הראשונה מצטרפים ועושים את אותו הדבר. החוזר בתשובה נפעם ממה שקורה כנגד עיניו. גם הוא קם מהמקום, ניגש לארון, כרע ברך וקרא: "חוטא שכמוני! אני לא ראוי!" ואז הוא שומע את הרב לוחש לחזן: "פסססט, חזקל, תראה מי חושב שהוא לא ראוי." |
|
||||
|
||||
זה באמת השכ"ג? ואם כן, היכן ובאיזה הקשר? |
|
||||
|
||||
זה לא השכ"ג. זו רק התמונה הראשונה שקפצה לגלעד כאשר הוא פנה אל הדוד גוגל. הוא גם לא בוש (או לפחות כך הוא טוען). |
|
||||
|
||||
אני מבקש לא להוסיף את ה''א הידיעה לשמי, אלא במקרה שמדובר על הרשכ''ג (כמו הרמב''ם). והתמונה ההיא לא רק שאינה אני, גם האוחז בה מדבר על אידיוט אחר ואינו מעיד על עצמו. אותי אפשר לראות בתמונה מכנס האלמונים שנתתי אליה קישור פעם. תמונה מעודכנת תתפרסם אי''ה לאחר הכנס הבא. |
|
||||
|
||||
זו כבר בעייה שלך בהבנת הנקרא - הנ"ל מ http://www.ethicalarts.org/febgallery/global.jpg מעיד על עצמו עדות כפולה: אני אפרסק, שוטה הכפר הגלובלי. |
|
||||
|
||||
אז חסר לו "a". מצד שני אם הוא אידיוט, אולי אפשר להבין את זה. מכל מקום, לכל היותר הוא "אידיוט הכפר הגלובלי", ובאלה אין מחסור. |
|
||||
|
||||
לא חסר לו כלום אם קוראים את זה נכון. (ואני גם חושב שהביטוי village idiot הרבה יותר מקובל. לא חושב שאי פעם קראתי על הvillage fool) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
הוא שאמרתי. יש המון אידיוטים, אבל רק שוטה אחד. |
|
||||
|
||||
מה זאת אומרת "לא להוסיף את ה"א הידיעה לשמי"? ה"א הידיעה היא חלק בלתי נפרד משמך: שוטה *ה*כפר *ה*גלובלי, ולא שוטה כפר גלובלי. לא אנחנו הוספנו אותה לשם(1), אלא אתה במו ידיך. __ (1) במסגרת הליברליות שאני מפגין לאחרונה - נקד כאוות נפשך. |
|
||||
|
||||
במובן מסויים, יש יתרון למפגש פנים אל פנים - הרבה מהדיונים באייל נגועים בnet bravado - צורת התבטאות חריפה ופוגענית יותר מהמקובל בשיחה רגילה, וזאת בגלל האופי הטקסטואלי והאלמוני שלובשים הדיונים ברשת. אחרי שפגשת אדם פנים אל פנים, לעומת זאת, רבים יותר הסיכויים שהדיונים הוירטואליים העתידיים בינכם יהיו רגועים יותר, וסביר שגם יגיעו יותר רחוק - שזה בעצם היתרון של דיונים ברשת. ברשת אפשר לנהל את הדיונים לאורך יותר זמן, ולהשקיע יותר מחשבה במה שאתה כותב. net bravado שוחק את היתרון הזה. |
|
||||
|
||||
גילעד מקווה שאתה בא ועושה לנו דיביטינג |
|
||||
|
||||
אני גם מקווה לבוא, צריך לסדר את הלו''ז... |
|
||||
|
||||
בשבע מלים אתה שואל שאלה ("לשם מה יש להתכנס?") ועונה עליה ("על מנת להתדיין"), מה שלא משאיר הרבה מקום לתשובה. אולי לא מתכנסים על מנת "להתדיין"? אם בכלל יהיה דיון, סביר שאופיו יהיה שונה במובנים רבים מהדיונים באתר. אנשים שמדברים לא נוטים לעשות זאת ע"י חליפת פסקאות ארוכות ושתיקות של דקות, שעות או ימים. |
|
||||
|
||||
הפעם אתה סתם קופץ. מר פז יוצא מההנחה שהכינוס הוא לצורכי התדיינות, ומנסה להבין מה יש בהתדיינות בע"פ שאין בזאת שבאייל (התשובה הברורה היא, כמובן, כיבוד). לכן, הסיפא במשפט אינו תשובה על השאלה שנשאלה אלא הבהרה שלה - כאילו המשפט אומר: לשם מה יש להתכנס על מנת להתדיין, שעה שאנחנו עושים זאת ממילא באייל. |
|
||||
|
||||
טוב, אחת ולתמיד - במפגשים אין ממש התדיינות בנוסח האייל. יש מפגש חברתי, משחקים, ולאחרונה גם מוזיקה. אה, וכיבוד קל. ואני תמיד מגיע עם חולצת מיץ פטל. |
|
||||
|
||||
נו, לא ברור? נוכל ללכת מכות! |
|
||||
|
||||
תכין דבר תורה קצר (ושאר הזמן מאליו יתמלא בדיון סוער). |
|
||||
|
||||
למשל ''ואהבת לרעך כמוך''. |
|
||||
|
||||
אם אתה בא למפגש, אני האורח אכבד *אותך* בוורט, על מנת ששאר הזמן מאליו יתמלא בדיון סוער. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |