|
||||
|
||||
אגב, לא יזיק לציין בהזדמנות הזו שכביש 6 הוא תוצר של יוזמה ממשלתית, שברוב טיפשותה התחייבה לסבסד את מפעיליו, ועכשיו כל העם משלם עבור כביש 6 בין אם ייסע בו ובין אם לא - מהמיסים. אגב, אם אני לא טועה, האינטרס של מדינה נורמלית (כזו שאין בה פיגועים כל יומיים) הוא להקטין את מספר הרכבים הפרטיים (=כבישי אגרה) ולהגדיל את המשתמשים בתחבורה ציבורית. פתיחת התחבורה הציבורית לתחרות גם היא רק היטיבה איתה, ממה שאני ראיתי. |
|
||||
|
||||
אכן, יוזמה ממשלתית. והתוצאות, בהתאם. אינני חושב שההתחייבות לסבסד את המפעילים היא תוצר של טפשות -- למוסדות ממשלתיים יש דחף הישרדותי עמוק וזה מכתיב יצירת הסכמים שבהם יש תלות ותועלת הדדית בין הממשלה ובעלי ההון. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |