|
||||
|
||||
בנתי. אני מקבל בהחלט שיכול להתפתח דיון מעניין מאוד סביב נסיון זהיר לחקור את מהותם של דברים ואולי לראות מה קורה כשיש להם משמעות אחרת. מצד שני, אני מכיר גם cranks פיסיקליים, וכאלה לא חסרים, ואני ממש לא מרגיש שראוי או כדאי או אפשרי לגשת לכל אחד כזה ולראות אם יש משהו מתחת לקש. בקיצור: זה ש*אפשר* לבחון דוקטרינות זה נכון ורצוי. זה שלא *כל* מי שמגדיר מחדש את כל מושגי היסוד ומערער את כל העולם הוא מעניין זה גם נכון, ועכשיו נשאר שיפוט סובייקטיבי איפה אנחנו ממקמים את עציון, ואני בחרתי. |
|
||||
|
||||
אני מסכים בהחלט שיש cranks מכל הסוגים. פשוט, נדמה לי שכשעוסקים בהוגים בעלי-שם, יש מקום להשהות את הביקורת עד ללימוד והבנה של השיטה בכללותה, כולל הגדרות וכללים. ההנחה היא שאחרים עשו איזושהיא עבודת ברירה לפניך. |
|
||||
|
||||
נגעת בלב העניין. זו בדיוק ההנחה עליה תוהים היום המבקרים-של-המבקרים-הפוסטמודרנים. אבל על כך בתכניתנו הבאה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |