|
1) "מצעדים של חד הוריים אף פעם לא יהיו לקבלת לגיטימציה"? טענה קצת מוזרה. כמעט כל ארגון הנלחם על זכויות של הורים חד הוריים, נלחם בין השאר גם על לגיטימיות ההחלטה של אנשים לבחור בדרך חיים זו. את ההפגנות של ארגונים כאלה, כאשר לא מדובר במאבק על קיצבה זו או אחרת, אתה תרצה למנוע ע"י מניעת אישורים להפגנה (אם לא, אני לא מבין את מהות הפגיעה באלה ולא באלה). דוגמא אחרת שתחדד את הנקודה: נניח שארגון ערבי-ישראלי מחליט מחר לצאת להפגנה בת 500 איש וקורא למדינה לתת לגיטימיות לנישואין בין ערבים-ישראלים ליהודים-ישראלים. הם דורשים נישואין אזרחיים ואף מנופפים שלטים האומרים "מדינה אחת, משפחה אחת", "אנחנו אזרחים, תנו לנו להתחתן במדינתנו", "האהבה תנצח (את הגזענות)" ו-"אהבה ערבית ישראלית תביא שלום". אין ספק שהסכנות מהפגנה שכזאת לא נופלות במאומה מהדבר שטענת שיש למנוע ע"י אי מתן אישורים להפגנה/תהלוכה. האם המשטרה צריכה לא לאשר הפגנה שכזאת? (לא לפרט רק למה אתה מתנגד לתוכן ההפגנה, משום שאז מדובר בתטל"א) 2) לשכנע אם חד הורית להתחתן זה מאוחר מדי, אבל הסברה אפקטיבית שתשנה את דרך החיים של בעלי נטיות מיניות - אף פעם לא מאוחר. הגיוני. 4) או לחילופין: אפשר להשאר פה, לא לקבל את תסריטי האימה שלך, לא להנדס דמוגרפית את האוכלוסיה, לא להתיחס אל מה שאתה רואה בכדור הבדולח המבוהל שלך, להמשיך לקיים פה מדינה דמוקרטית ולהמשיך לחיות במדינת ישראל (שהיא גם יחודית וגם חלק מהעולם הגדול). 5) מותר להגיב ככה. אני אפילו ממליץ. המשך להביא דוגמאות למדינות מסוג דומה (למה לעצור בסין?), ולהציגן כאפשרות ללקיחת דוגמא (זה מאוד עוזר לי ולצד שלי בדיון). איך לדעתך זה עוזר לשכנע מישהו בדעות שהצגת כאן? את זה אני לא יודע.
|
|