|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אלוהים איננו ליקוי, והמאמין אינו לוקה בדבר. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
לא ירדתי לסוף דעתך. למה אלוהים חסר את המאמין? אלוהים יכול להתקיים גם בלי המאמין. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אבל יש לו סבה |
|
||||
|
||||
היות והוא הטוב המושלם. מעצם טבעו רוצה הוא להטיב. לכן ברא אדם. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
כשאני כותב טבעו אינני מתכוון מלשון טבע - יצר - או כל דבר אחר. אני מתכוון מהותו. חכן אין פה שום עבדות או ליקוי. |
|
||||
|
||||
כי במהותו הוא היה צריך לברוא משהו לכן לוקה |
|
||||
|
||||
לא צריך אלא רוצה. מה כל כך קשה להבין את ההבדל בינהם? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
התשובה המדוייקת היא ככה. כי אין לו סיבה - הוא פשוט כזה. זה כמו שתשאל למה הלוגיקה היא לוגית. מעצם הגדרתה היא כזאת. כך לשאול למה הטוב המושלם רוצה להטיב. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |