|
||||
|
||||
וחוזר הטיעון הישן שלי. אם הכיבוש והחזקת הקרקע מעניקים בעלות, הרי שהכיבוש העברי אי-אז או הכיבוש הציוני העניקו ליהודים בעלות על הקרקע. אם הכיבוש והחזקת הקרקע אינם מעניקים בעלות, הרי שהכיבוש הערבי וישיבתם של צאצאי הכובשים אינם מעניקים לערבים בעלות על הקרקע. כך או אחרת, הארץ שייכת ליהודים ולערבים אין עליה כל זכות. |
|
||||
|
||||
ואם כלום לא מעניק בעלות על קרקע? |
|
||||
|
||||
אפשר להסתכל על העניין משני צדדים. מצד אחד, זה עדיין נותן יתרון ליהודים. אם אין בעלות על הקרקע, אז מה הבעיה שיהודים בונים בתים וחיים בשטח? מצד שני, אם כלום לא מעניק בעלות על הקרקע, אולי גם כלום לא מעניק בעלות על מיטלטלים? ואם שום דבר לא מעניק בעלות על שום דבר, נמצא את עצמנו באנרכיה מטורפת ואולי גם במיתון עמוק. כי אם אין לי בעלות על היצירה שלי, מה הטעם לעמול וליצור? אני יכול להנות מפרי עמלו של האחר... |
|
||||
|
||||
אתה מקדם את הרעיון של "אזרחות אוניברסלית"? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |