בתשובה למאיה, 01/09/15 11:55
בתגובות לביטול 662566
נתחיל מהסוף,זה שכתבתי שאני מעריך שלא שירתת כלוחמת-את מפרשת זאת כהתגרות והתקוטטות-אז רציתי לציין שאת הסיבוב הזה של "המלאכים הצדיקים המותקפים" את לא יכולה לעשות עלי.
אין פה שום התגרות,זאת תעיה לגיטימית בנושא שאנחנו מדברים עליו.בנוסף את יכולה לחסוך בחלוקת הציונים,שוב,פחות מעניין.

רק שתראי כמה הטענות שלכם מגוחכות,אפילו בלי להכנס לפרטים:
אז חיילים כן מתלוננים?? ועוד מעידים?? בשמם ובגופם?? ועוד לצבא??. כאילו בלי להתבלבל (או עם להתבלבל מלא) כתבת תגובה ארוכה שסותרת את כל הטענות שלכם עד כה.

לגבי העובדות,למרות שהן לא רלוונטיות-אני מניח שמדובר בשקרים בלי לבדוק אפילו-אין דבר כזה איש שמאל שכותב אמת,או שהוא בור גמור או שקרן מרושע.
בתגובות לביטול 662628
מפתיע שבאותה תגובה אתה מצליח להצחיק אותי ("שאת הסיבוב הזה של "המלאכים הצדיקים המותקפים"", לשמחתי, איני מלאך ואפילו לא צדיקה) וגם להיאנח: "שוב הוא חוזר להכללות הטורטיות (לא הלחם הספרדי, המחלה) שלו", כרגיל - בשורה האחרונה. (זו תעלומה בעיני, כאילו שנגמר לך הכוח להתדיין באופן הגון ואז אתה פולט את הקללות המכלילות והחוזרות על עצמן. מרתק.).

איני מסכימה איתך. הנטייה להתעלם מתוכן הדברים ובמקום זאת להעלות תהיות לגופו של אדם מעידה על חוסר יכולת לענות לתוכן וניסיון להסיט את השיחה למקום אחר כדי להסתיר את חוסר היכולת. זה לא רלוונטי, לא לעניין ומרדד את הדיון.

טענת (אאז"נ גם רחל טענה כך) שארגוני זכויות אדם לא מעבירים לצה"ל את הנתונים אלא רוצים להכפיש את ישראל. להד"ם. הם מעבירים וצה"ל ממסמס.
בתגובות לביטול 662631
תגובה 662629
בתגובות לביטול 662672
אני לא מקלל אף פעם .חוץ מעל אנשים שכותבים באפולוגטיקה על נאצים (כמו ארז).נקודה.
תשחררי את הכפתור בצווארון,תנשמי -אני לא מקלל.לא יעזור כמה שתחזרי על השקר הזה,(כמו בכלל באידאולוגיה שלך)זה לא יהיה נכון.

ואת לעומת זאת ,דואגת (שוב ושוב ושוב) לחלק ציונים,לקלל באמת,ולציין כל הזמן כמה "אנחנו" מרדדים את הדיון.
"חוזר להכללות הטורטיות"-איזה קלסה יש לך,של ברונית ויקטוריאנית.את ממש רמה בפני עצמה של עיניניות ואיכות.
בתגובות לביטול 662676
אתה לא מקלל. אתה משתמש בתיאורי אישיות כגון "אידיוטים" ו"סובל מפיגור שכלי קל" (זה רק מהשעות האחרונות). אתה גם טוען שכל מה ששמאלני כותב הוא שקר (כסיומת לתגובה די עניינית). אבל העיקר: לא מדובר על קללות.
בתגובות לביטול 662691
כן,בתור הבחנה אמיתית.אני לא כותב זאת בכדי להעליב.
בתגובות לביטול 662706
היית מקבל אבחנה שלך כ"סובל מפיגור שכלי קל" לא כהכפשה או כניסיון להעליב? טוב לדעת.
בתגובות לביטול 662712
1.לא כתבתי את זה לאדם שכותב פה.
2.כן,אני באמת חושב שיש לבן אדם הזה בעיה אינטלקטואלית.ראית את הסרטון? זה נשמע לך כמו אדם שהכל אצלו בסדר?
בתגובות לביטול 662718
"בעיה אינטלקטואלית"?! האיש מתפרנס יפה (ביורו!) מלספר סיפורי בלהות על איך הוא אכל טוסטים ושיחק בפלייסטיישן בשירות שלו,
הוא גאון!
בתגובות לביטול 662730
בתגובות לביטול 662785
נדמה לי שאתה מפספס משהו (או לא מסוגל לשלוט בעצמך כיון שכבר אמרו לך זאת בעבר):

אתה מתדיין כאן עם אנשים שחלקם שמאלנים.

כאשר אתה כותב כל שמאלני הוא בור / שקרן - אתה בהכרח כולל גם את בני שיחך שאתה יודע כי עמדתם שמאלנית ולכן אתה מקלל אותם. אלא אם בשיחדש (הא! מונח אהוב עליך) בור / שקרן אינם כינויי גנאי.
בתגובות לביטול 662679
איפה כתבתי אפולוגטיקה על נאצים?
בתגובות לביטול 662693
אין צורך להביא מהעבר,בוא נחכה לדיון על הנאצים,הפת''ח או החמאס ונראה את זה בחי.
בתגובות לביטול 662737
מעולם לא הגנתי על הנאצים או על החמאס ובאשר למשוואה האהובה עליך ועל שכמותך, ערבים=נאצים היא רק מעידה (בפעם המי יודע כמה) על התפיסה הפשטנית, הדיכוטומית והמקובעת שלך ושל דומייך.
בתגובות לביטול 662746
ערבים <> נאצים, אבל "התנועה הלאומית הפלשתינאית" (אש"ף וגרורותיו) היא בפירוש נאצית במקורותיה, בהשקפותיה, ובמטרותיה.
בתגובות לביטול 662748
לפי סדר הלינקים:
1. את ענין שיתוף הפעולה בין היטלר למופתי ניפחו כאילו היו שני צדדים שווים בכוחם ולא בעלי ברית מכורח הנסיבות. שיתוף פעולה זה לא מעיד על ההשקפה הערבית הכללית וההצבעה החוזרת ונשנית עליו מתעלמת מכך שגם בישוב היהודי היה מי שניסה לשתף פעולה עם הנאצים כנגד הבריטים - הכוונה היא כמובן למחתרת הלח,י שחלק מהימין הישראלי יצא מתוכה.
2. אבו-מאזן מעולם לא הכחיש את השואה, הוא הטיל ספק במימדיה. בראיון לעקיבא אלדר לפני כעשור הוא גינה אותה במפורש.
3. וההכרזה של אבו-מאזן לא קשורה לפעולות ןלפרובוקציות של נאמני הר הבית?
בתגובות לביטול 662750
והנה, בדיוק כפי שהובטח לי, אתה מגן על נאצים "מעולם לא הכחיש את השואה, הוא הטיל ספק במימדיה" ("הכחשת השואה היא הטענה כי השואה לא אירעה, או כי לא הייתה בממדים המיוחסים לה..." מתוך הכחשת שואה [ויקיפדיה])
בתגובות לביטול 662751
גם אם הוא מכחיש שואה (והוא לא), הוא לא נאצי.
בתגובות לביטול 662790
יש שיאמרו שבמצבים מסוימים נדרשת תפישה/גישה פשטנית דיכוטומית, כגון: הלנו אתה או לצרינו?
בתגובות לביטול 662698
ההאשמה בחלוקת ציונים נשמעת מוזרה כאשר היא באה מפיו של אדם שכתב משהו כמו: "חכה חכה ותראה לאיזה תגובות הזויות הוא (ארז) מגיע". זו לא חלוקת ציונים וניסיון להלעיג אדם ולדרדר את האתר?

זו לא חלוקת ציונים כמו שיקוף של התנהלות עלובה שבאמת שינתה את אופי האתר. ה"אייל החדש" הוא מקום אלים ורדוד בהרבה.

מדוע דווקא בעלי הדעות הימניות הם אלה שנוהגים בגסות רוח כה רבה וגוררים איתם, לאחר תגובות רבות בסגנון הגס הזה, גם מגיבים אחרים? לסוציולוגים הפתרונות. אולי כי הטיעונים עצמם חלשים ולכן יש צורך בהסטה קולנית, להכפשה ולגופו של אדם. אולי כי זכו להשכלה מועטה?

מדי פעם, כאשר אגעל במיוחד, אשמור לי את הזכות לציין זאת. ברור לי כי סוג ההתדיינות העלוב (הנה, עוד חלוקת ציונים ושיקוף) הזה יחזור ויופיע, אתם לא מסוגלים להיגמל מאלימות.
בתגובות לביטול 662699
אם היית קוראת את התגובה,היית רואה שהחרגתי את ארז-הדעות שלא לא לגיטימיות לדעתי בעולם מודרני והומני.
יש באתר,למטה,תגיות-''חיפוש'' ו''ארכיון'' תחפשי שם תגובות של ''ארז לנדוור'' ושל ''מאיה'' ותספרי כמה קללות וניסיונות להלעיג יש שם.

איך אמרו לכם פעם (ועוד פעם ועוד,אבל אתם כבר מחופרים טוב) הגמל ודבשת.
בתגובות לביטול 662703
הבעיה עם לנדוור אינה עם הדעות שלו (שלפחות אותי מצחיקות יותר מאשר מרגיזות) אלא עם הסגנון שלו. מבין כל המגיבים מהצד השמאלי, הוא התוקפני וחסר הנימוס ביותר.
דווקא מאיה משתדלת בד''כ להיות מנומסת
בתגובות לביטול 662711
אם תראי בהסטוריה של התגובות שלו יש דברים באמת מזעזעים (חג' אמין אל חוסני הוא לא נאצי-לדוגמה).
בתגובות לביטול 662717
עמדתי על טיבו אחרי 2-3 תגובות שלו. לא צריך לעשות מחקר היסטורי.
בתגובות לביטול 662788
יש כאן נקודה עקרונית יותר שאתה מבטא בתגובה שלך: ניסיון להפוך ביקורת למעשה לא לגיטימי ע"י כינוייה : "מתן ציונים".

ממתי הפכה הביקורת על מעשה פסול לא-לגיטימית יותר מהמעשה הפסול עצמו?

האם הימין כה חושש מביקורת (אקטואלי: "אסור לשדרן לבטא דעה" אייכלר את אקוניס) כי הוא חושש שהעם יגלה כי שלטון הימין אינו מטיב עמו? נדמה לי שהסוס הזה כבר ברח מהאורווה.

מותר וראוי לבקר ולהיות דעתן. אתה יכול לא להסכים לתוכנה של הביקורת, להתעלם ממנה או להפנים אותה. המעשה הלא ראוי הוא לנסות להפוך אותה ללא-לגיטימית.
בתגובות לביטול 662700
(לא ''בעלי הדעות הימניות''. יש כאן מגיבים עם דעות ימניות שלא שייכים לקבוצה הזו ובהחלט מעניין להתדיין עמם)
בתגובות לביטול 662792
צודק ואני מתנצלת בפניהם.

עדיין, מי שיוזם גסות רוח חוזרת ונשנית, הם בעלי דעות ימניות (ויתרתי כמובן על ה' הידיעה).
בתגובות לביטול 662786
לשמחתך את לא צדיקה?
ומעמדה שכזו את בוחרת לתקוף את כל אלה שלטעמך אינם צדיקים?
אתמהה.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים