|
||||
|
||||
זה המקור למי שלא ראה. אני מצטער שכל פעם החברה הישראלית צריכה להוכיח שדינה זאת נאנסה בשכם ולא פאטמה. ארגוני הטרור ובכללם החמאס והפתח הם אלופי העולם בשקרים והונאות. כשהם מגיעים ללשכת העבודה הם באים עם קביים ובוכים שהם נכים והכל כדי להמשיך לקבל את קצבת הנכות - ולכן לעולם הם לא ירצו מדינה , כי נח להם להיות הכבוש, הרדוף ,המוכה,האומלל,המסכן. נ.ב - ארז ובן יעקב ושוקי, אתם רשאים לקום מהשבעה. זה היה טבח שווא. |
|
||||
|
||||
אתה משלה את עצמך שתוכל לצאת מבור השופכין בו אתה משכשך בהנאה עם יקיריך. אתה בפחדנות אלמונית, יאיר נתניהו בחוסר בושה גאה. |
|
||||
|
||||
אתה סתם מתגולל על הנסיך. הוא חשב בטעות ש-Turkey הוא שמה של מישהי שהוא הכיר במכון עיסוי וההודעה אינה אלא המלצה לניר מיימון. |
|
||||
|
||||
"אני מצטער שכל פעם החברה הישראלית צריכה להוכיח שדינה זאת נאנסה בשכם ולא פאטמה." (קוזמו במאי 2018) "היום אני רוצה להיות נביא עוד זו הפעם. אם יהדות הממון הבינלאומית באירופה ומחוצה לה תצליח שוב לגרור את האומות אל מלחמת עולם, התוצאה לא תהיה בולשביזציה של כדור הארץ ונצחון היהדות, אלא השמדת הגזע היהודי באירופה." (אדם מוכר לך בספטמבר 1939) |
|
||||
|
||||
הנאום אותו אתה מצטט ואשר נאמר על ידי היטלר ,ננאם ברייכסטג לרגל מלאות שש שנים לעלייתו לשלטון. שש שנים אחורה מחזיר אותנו לתאריך 30.01.1939 ולא כמו שציינת בספטמבר 1939. היטלר עצמו טוען שאת ה'נבואה' הזאת הוא אמר בספטמבר 1939 למרות שבנאום בספטמבר 39' אין התייחסות ליהודים בשום צורה . קרשו 1 מציין שלפחות 12 פעמים היטלר מייחס את ' נבואתו' לספטמבר ולא ינואר וזאת בכוונה לדעתו . נימוקים מפורטים לאופי הנאום בהקשר היהודי מסביר בהרחבה שאול פרידלנדר 2, מכל מקום – התאריך הוא ינואר ולא ספטמבר. אבל אם כבר הבאת את הנאום, למה לא את כולו /רובו ? "אני סבור שיש לפתור את הבעיה הזאת וככל שנקדים כן ייטב . אכן אירופה לא תשקוט כל עוד הבעיה היהודית לא סולקה.ישנם בעולם שטחי התיישבות לרוב אך אחת ולתמיד יש להפריך את הדעה, שהאל כאילו הועיד את העם היהודי להיזון כטפיל מגופם של עמים אחרים ולנצל את עבודתם הייצרנית. היהדות תצטרך להתאים את עצמה לפעילות ישרה ובונה כמו עמים אחרים אחרת תאבד במשבר בעל עוצמה ללא תאור . ודבר אחד היייתי רוצה לומר ביום זה הראוי לזכירה לא רק לנו הגרמנים - במרוצת חיי הייתי לעיתים קרובות נביא ובדרך כלל לעגו לי. בזמן מאבקי לעלות לשלטון היה זה בראש ובראשונה העם היהודי שקיבל את נבואותי בהתפרצויות צחוק. כאשר אמרתי שיום אחד אקבל עלי את הנהגת המדינה והעם הגרמני כולו , ואז בין שאר הדברים אפתור את הבעיה היהודית .סבורני שגלי הצחוק של היהדות בגרמניה כבר נתקע בינתיים בגרונה. היום אני רוצה שוב להיות נביא : אם תצליח יהדות הכספים הבינלאומית שבתוך אירופה ומחוצה לה לשוב ולהטביע את האומות במלחמת עולם, תהיה התוצאה לא בולשיוויזציה של העולם ונצחון היהדות, אלא השמדת הגזע היהודי באירופה ! " 2. הואיל והצבת את נאומו של היטלר מול שורה וחצי שלי – הריני לחשוב ; האם ארז הבין את מה שכתבתי או שהוא אשכרה משווה אותי להיטלר? עד כדי כך נפגעת ממני שהעלבתי את לוחמי הנפש האהובים עליך - החמאסניקים ? הא ? אני מביא את סיפור אונס דינה אחותך היחידה בשכם על ידי החמור ומציב מול זה את התנהלות ארגון הטרור החמאס ששוחט תינוקות בתוך מיטתם ואחר כך מבתכיין שהוא הנשחט. אני לא שואל – למה ארז טועה בתאריך כמו היטלר . אבל אני כן שואל את ארז – למה התכוון המשורר ? ----------- 1 איאן קרשו – החלטות גורליות. עמ' 451 2 שאול פרידלנדר גרמניה הנאציתוהיהודים שנות הרדיפות 33-39 . עמ' 348-350 |
|
||||
|
||||
התשובה פשוטה מאוד - בשני המקרים יש כאן האשמה של הקורבן במה שעומדים לעולל לו, ואני לא מתכוון לחמאס חלילה אלא לעם פלסטיני, בעוד שהתוקפן היה מבצע מעשיו בכל מקרה והוא מוצא לעצמו תירוץ מדוע הצד השני הביא את זה על עצמו. ולהזכירך - החמאס הוא לא היכול שמבצע את המעשים הנפשעים של שחיטת תינוקות במיטתם. |
|
||||
|
||||
מר קוזמו, מאז ההתכתבות האחרונה שלנו, אני החלטתי לא להגיב ולא להתיחס לשום תגובה שלך. אין לי שום עניין בדיון, ויכוח או בדו-שיח אתך. כל זה לא מפריע לך להמשיך להוציא לשון הרע ולהשמיץ אותי בכזבים בתגובותיך. מאחר וגם בעתיד אין בכוונתי להתיחס או להגיב על דבריך, אבקש ממך לא להזכיר יותר את שמי בתגובותיך. |
|
||||
|
||||
אל : מר שוקי שמאל אתר האייל הקורא כאן. א,נ. הנדון : פנייתך/בקשתך מתאריך 17/5/2018 במענה לפנייתך שבנדון ,הריני להשיבך כדלהלן : 1. מאז הוויכוח בנינו בשאלה : האם הקיבוצים במלחמת העצמאות נאחזו בפרה או בנשק ואשר בעקבותיה הטרדת את אבי שילון בטיול שורשים לסין בשאלות מציקות - לא זכור לי שפניתי אליך . 2. יתרה מכך - מאז חזרתי משבוע שעבר לאתר , לא פניתי אליך ולא הגבתי לתגובותיך בכל צורה שהיא , וזאת מהטעם הפשוט - אתה לא ברור. 3. הואיל והתפרצת לדלת פתוחה שלא ברשות- הריני להודיעך כי בקשתך שבנדון נדחית. וככל שאמצא לנכון אצטט אותך ואזכיר את שמך. 4. יחד עם זאת ולמרות האמור לעיל ובהתחשב בנסיבות המיוחדות של המקרה דנן - אני מתחייב שלא להגיב לתגובותיך כאן באתר לתקופת ניסיון בת שנה וזאת בתחולה מיום בקשתך , כאשר בסיומה אבחן בשנית את בקשתך. 5. למען הסר ספק - מובהר בזאת כי אין במכתבי זה משום הסכמה כלשהי שלא לכתוב את שמך כאן באתר ככל שאמצא לנכון לעשות זאת וזאת כאמור בסעיף 3 לעיל. 6. אתה רשאי לערער על החלטתי זאת בפני הנהלת האתר למשך 30 יום . 7. אני מודה לך על פנייתך ומאחל לך המשך גלישה מהנה. בכבוד רב ובברכת חג שמח מר קוזמו העתק : הנהלת האתר 'האייל הקורא' - רשמו נא לפניכם סעיף 6 לעיל |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |