|
||||
|
||||
קח אוטובוס מזהם אחד ותשווה אותו לרמת הזיהום של 50 מכוניות פרטיות ביחד. ככל הידוע לי, האוטובוס מזהם פחות גם אם זה זיהום מרוכז יותר. |
|
||||
|
||||
אז בו ונוותר על שניהם נלך ברגל או שאולי נעבור לעגלה וסוס. בטוח לא מזהם את האשפה שלהם אפשר להעביר לגינות העיר. למעשה אפשר לעשות עגלות מרובות קרונות כך שגם אוטובוס לא צריך. אגב לא עניתם על שאר הטענות שלי. |
|
||||
|
||||
- אני רק מוסיפה טענה: מישהו יודע למה נסיעה הלוך חזור בקו ירושלים-ב"ש צריכה לעלות כ70 ש"ח? למה נסיעה לת"א קרובה לחצי מחיר, למרות שמשך הנסיעה כמעט זהה? ולמה כל ההנחה שמקבלים סטודנטים שוות ערך להנחה של כרטיס הלוך-חזור? |
|
||||
|
||||
זו הבעיה עם מונופולים. אני מאמין ומקווה שעם פתיחת השוק לתחרות, יירדו מחירי הנסיעות באוטובוסים באופן משמעותי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |