|
||||
|
||||
ראשית, ניתן להוציא סטודנטים בכח מהרצאה. "זכיתי" לראות מרצה בטכניון עושה זאת: "השיעור מופסק בזאת עד שהאדון הנכבד יוצא מהכתה". שנית, מדוע השומעים החופשיים הם סוגיה הדורשת פתרון? |
|
||||
|
||||
זכיתי לראות מרצה שביקש מסטודנט לצאת, ואיים שאם לא יצא הסטודנט יצא הוא עצמו. יצא המרצה מן הכתה. |
|
||||
|
||||
אני זכיתי לזה כבר בתיכון. |
|
||||
|
||||
ומי יצא לבסוף? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
הוצע פה למעלה, שאם אין מקום אפשר פשוט לעבור לכיתה גדולה יותר. כאן הבעיה: 1. לא תמיד יש כיתות שיכולות להכיל 200 סטודנטים ועוד עשרות חופשיים. 2. יותר חשוב: ישנו יחס הפוך ביו מספר התלמידים בכיתה לאיכות השיעור. כאשר נקבע שיעור לחמישים איש גם כך רמתו נפגמת בשל ריבוי האנשים. תוסיפו עוד 20 והרמה בכלל לא קיימת. יותר אנשים, פחות רמה. פשוט מאוד. |
|
||||
|
||||
(1) סטודנטית מועברת לסוף הכיתה בגלל אורך חצאית (מדובר באישה בת ארבעים וחמש בקירוב, וחצאית שהגיעה עד הברך אבל לא כיסתה אותה). (2) סטודנטית שסולקה ממעבדת פנטום (דמה) של בית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל-אביב כי לא החזיקה את האצבעות נכון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |