|
||||
|
||||
שירות לציבור: אתר המאפשר להפוך טקסט עברי (כבר פורסם באייל בעבר...) והנה הטקסט: וכנגדן העובדות המדעיות שמוסתרות על ידה: טענה 1 - "עלויות הקמת הכביש והפעלתו ימומנו ע"י הסקטור הפרטי בלי שום השקעה מצד המדינה." * העובדות: - המדינה משלמת על: תכנון, העתקת תשתיות, הפקעת הקרקעות, כבישי הגישה לכביש, המחלפים וכבישי הרוחב, בעלות כוללת של למעלה ממליארד דולר . - המשקיעים מקבלים ערבויות מהמדינה של %80 לרווחיות הכביש. במקרה שהכביש לא ירוויח - תופעה נפוצה בכבישי אגרה בעולם בשל עלות אחזקה עצומה ובשל אי וודאות לגבי תזרים ההכנסות, תאלץ המדינה לשלם למשקיעים מליוני דולרים בשנה. כיוון שכך, יהיה זה אינטרס ברור של הממשלה לא לפתח כל אלטרנטיבות תחבורתיות שיתחרו בכביש. - * עפ"י דו"ח מבקרת המדינה |
|
||||
|
||||
עמית, אתר ההיפוך הזה עשה לי את היום (ואת הימים הבאים). המילה ''תודה'' קטנה על מה שעשית. |
|
||||
|
||||
שיחקת אותה :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |