|
||||
|
||||
להלן טיעון נגד סלילת הכביש. אני מקבל את הטיעון לחלוטין ומצידי אפשר להפסיק את סלילת הכביש לאלתר. באתר http://www.bdidut.com/transp/road6-11.htm מצאתי את הקטע הבא: :הדי לע תורתסומש תויעדמה תודבועה ןדגנכו יטרפה רוטקסה י"ע ונמומי ותלעפהו שיבכה תמקה תויולע" - 1 הנעט ".הנידמה דצמ העקשה םוש ילב :תודבועה * ,תויתשת תקתעה ,ןונכת :לע תמלשמ הנידמה - םיפלחמה ,שיבכל השיגה ישיבכ ,תועקרקה תעקפה . רלוד דראילממ הלעמל לש תללוכ תולעב ,בחורה ישיבכו תויחוורל 80% לש הנידמהמ תויוברע םילבקמ םיעיקשמה - הרגא ישיבכב הצופנ העפות - חיוורי אל שיבכהש הרקמב .שיבכה תואדוו יא לשבו המוצע הקזחא תולע לשב םלועב ינוילמ םיעיקשמל םלשל הנידמה ץלאת ,תוסנכהה םירזת יבגל אל הלשממה לש רורב סרטניא הז היהי ,ךכש ןוויכ .הנשב םירלוד .שיבכב ורחתיש תויתרובחת תוביטנרטלא לכ חתפל . הנידמה תרקבמ ח"וד י"פע * - אם המדינה נותנת ערבות בסך 80% מעלות הסלילה, נראה לי שדי כדאי ליזם להפסיד על הכביש... כמשלם מיסים במדינת ישראל, יש לי אינטרס מובהק שהמדינה לא תחתום על עסקאות שערבויות שערוריתיות כאלה מעורבות בהן. |
|
||||
|
||||
שירות לציבור: אתר המאפשר להפוך טקסט עברי (כבר פורסם באייל בעבר...) והנה הטקסט: וכנגדן העובדות המדעיות שמוסתרות על ידה: טענה 1 - "עלויות הקמת הכביש והפעלתו ימומנו ע"י הסקטור הפרטי בלי שום השקעה מצד המדינה." * העובדות: - המדינה משלמת על: תכנון, העתקת תשתיות, הפקעת הקרקעות, כבישי הגישה לכביש, המחלפים וכבישי הרוחב, בעלות כוללת של למעלה ממליארד דולר . - המשקיעים מקבלים ערבויות מהמדינה של %80 לרווחיות הכביש. במקרה שהכביש לא ירוויח - תופעה נפוצה בכבישי אגרה בעולם בשל עלות אחזקה עצומה ובשל אי וודאות לגבי תזרים ההכנסות, תאלץ המדינה לשלם למשקיעים מליוני דולרים בשנה. כיוון שכך, יהיה זה אינטרס ברור של הממשלה לא לפתח כל אלטרנטיבות תחבורתיות שיתחרו בכביש. - * עפ"י דו"ח מבקרת המדינה |
|
||||
|
||||
עמית, אתר ההיפוך הזה עשה לי את היום (ואת הימים הבאים). המילה ''תודה'' קטנה על מה שעשית. |
|
||||
|
||||
שיחקת אותה :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |