האייל העולה 9504
דובי היקר,

במלוא הכבוד וההערכה לעיתונך/עיתוננו המקוון - גלה נא במטוטא ממך כיצד הגיעות לשם כה אקזוטי ומתמיה כ'האייל הקורא'...

המדובר בחייה אשכנזית-צפונית (כן, כן, צפונית לקו רוחב 52) אשר כל קשר בינה ובין מרחבי שממה חמסיניים ומדבריות קדם תנ"כיים הינו מקרי בהחלט, אלא אם כן יוצאים מנקודת ההנחה כי חייה זו לקחה חלק פעיל בקונגרס הציוני השישי - שם כידוע גברה אלטנוילאנד על אוגנדה - וכהמשך הגיוני להשתתפות זו ביצעה עליה אל מחוזות הארץ המובטחת.

מה רע, למשל, בחייה המתקראת 'גמל'?

יום הולדת שמח

אלכסנדר מאן
הגמל הנושך העצבני 9505
ב - ח - י - י - ך,

אל תגיד שלא הבחנת בכפל המשמעות.

חוץ מזה, גמל מקסימום יורק ("הגמל היורק" ?) או נושך. גמל גם לא נחשב לאינטיליגנטי (חוץ מהגמלים של טרי פראצ'ט) אייל קורא - קורא!

שלא לדבר גם על moosing, פועל שלא פיצחתי עד כה בשלמותו (משהו כמו "גורק" של היינלין ב"גר בארץ נוכרייה") אבל הצלחתי להבין עד כה שזה קשור לעיון שאינו מוכוון מטרה - סתם ריחרוח שכזה.

וכמו שדובי אמר, אי אפשר בלי לינק אחד לפחות אז הנה לינק לדף המוס של פורום 2:
ולדף על גמלים:
מצא את ההבדלים!

מצטרף לברכות,

ערן
הגמל הנושך העצבני 9517
מר בילינסקי היקר,

מה לעשות.

הגמל - בניגוד לחיית השעשועים של פורום 2, חי ומתגורר לו בשדות הקדושה והמרעה הנצחיים של ארץ הבחירה.

הוא אולי טיפש, אך לפחות אותנטי ומקומי, ובנוי בהחלט באופן עמיד יותר לתנאי האקלים והאיזור, מאשר אותה חיה המתרוצצת לה לה בארצות הצפון.

ואם בכפל משמעות זה או אחר עסקינן - תן דעתך לכך כי גם החיה המתקראת 'חמור' עונה בהחלט לקריטריון הכנעני והתנ"כי - אך מסיבות שונות בחרתי שלא להעלות את מועמדותה.

בברכה

א. מאן
הגמל הנושך העצבני 9529
בעקבות הדיון על האייל והגמל, הנה כמה רעיונות לכתבי עת נוספים:

גמל­שלמה ­ כתב עת לענייני דת.

חרדון סיני ­ כתב עת בנושא אירוטיקה ומיניות

אילנית ­ שירה בציבור
הגמל הנושך העצבני 9530
ואני חשבתי שדווקא החרדון הוא העוסק בענייני דת ובד''צים...
הגמל הנושך העצבני 9533
כן. אולי...
זה נותן משמעות נוספת ועוד יותר מעניינת.
בסדר! חרדון סיני ­ כתב עת של חרדים לענייני אירוטיקה ומיניות.

נ.ב.
אם אתה רוצה לדעת למה בחרתי בחרדון סיני,
תפתח אנצקלופדיה של החי והצומח בערך המתאים
ותחפש תמונה של חרדון זכר בעונת היחום.
תסתכל על צבע הראש.
האייל העולה 9518
אם אני זוכר נכון אז באחד המאמרים הראשונים היה הסבר למה האייל הקורא

רועי
קצת מוס לקינוח 9691
דיון 1

ובניגוד לאתגר קרת. באנו להנות.
קצת מוס לקינוח 9695
מה הקשר לאתגר קרת, ומהו הניגוד?

אנא הסבר.

בברכה

א. מאן
קצת מוס לקינוח 9696
שכחתי שאתה בנכר.

אתגר קרת הוציא ספר מסיפוריו שגם צוירו כקומיס ע"י רותו מודן המוכשרת שנקרא "לא באנו להנות", ומשם גם הניגוד.

הרי תרומתי הקטנה לאייל - קנו את הספר בדיבוק:
(מקווה שזה עובד)

בברכה

ערן ב.
קצת מוס לקינוח 9704
סוג הפרוזה שאתגר קרת יוצר אכן נראה (ונקרא) הרבה יותר טוב בתוך מסגרת של קומיקס או של מערכונים טלוויזיוניים שנונים.

קישור יותר פשוט לספר הוא -

הנה קישור לספר קומיקס נוסף שלו - סימטאות הזעם (איורים: אסף חנוכה)

* ע"מ שהקישורים יפעלו יש להוריד את ה - ; שהאייל מוסיף!
קצת מוס לקינוח 9706
אני מוחה בתוקף - אני לא יודע על איזה ";" אתה מדבר, והקישורים עובדים מצויין (מכאן לפחות).
התנצלותי הכנה 9710
ב - Preview הופיע ; אחרי כל &.

למרבה הפלא, התופעה לא חזרה על עצמה בצורה הסופית של ההודעה...

התנצלותי לאייל ולמתכנתיו.
קצת מוס לקינוח 9870
כאן אני ממליץ
לקרוא סיפורים של אתגר קרת (כאלו גם שלא ראו אור באף אחד מן הספרים(

וכאן תוכלו להינות מהקומיקס של רותו מודן:

קריאה מהנה,
אסף

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים