|
||||
|
||||
כמה נקודות -עפ"י סדר הנושאים: 1. אכן מבורכת העובדה שהם נחשפים לדרכי הדמוקרטיה ואין ספק שכל זמן שהם מיעוט הם יצטרפו ולא יילחמו. 2. אומנם קיימת סוציאליזציה ויש להניח שברובה היא תצליח. שאלת השאלות: האם הקוראן במתכונתו הנוכחית לא יגבר על השכל הישר. 3. אגב, המיעוט בגרמניה, האם אוכל משובח במחירים סבירים הוא פרמטר להצלחה? ממש גלובליזציה של מדינה מתוקנת. אולי זה אפילו יצליח. 4. אתה מצביע על גזענות, למרות שלא אמרת במפורש, ואני מצביעה על בעיה - עד כמה הלויאליות לאיסלאם תהיה מאוזנת בהשוואה ללויאליות הקהילתית הרחבה. אני עוקפת פה במכוון את המושג נאמנות למדינה שיכולה להיות בעייתית. גם האיסלאם שאני מצביעה עליו הוא הפונדמנטליסטי ולא זה היפה והטולרנטי. 5. בתוך עמי אני יושב - האיטלקים כמו האיטלקים, השוודים טולרנטים, נורווגים קצת פחות. לצרפתים שוטרים מטומטמים. האם אנו בדרך למתכון בטוח? 6. אכן, מתכון בטוח - בגרמניה כמו בגרמניה דברים נעשים לעומק ובצורה שיטתית ואני בעד. אפילו אם יש לי בעיה עם שוטרים כל כך שיטתיים. אין ספק שבעיניני השכלה יש לנו הרבה מה ללמוד. האם גזענות באופן מוחלט היא תוצר ישיר של השכלה או היעדרה? האם השוטרים הצרפתים לוקים בהתייחוסותם למיעוט הערבי יותר מאשר לכל מיעוט אחר, והאם יש סיבות לכך? 7. מה קשורה מדיניות החוץ של צרפת לעיניין? חומרים גרעיניים ופסולת רדיו אקטיבית נמצאים בידיים לא אחראיות כמעט בכל מקום עם נפילת הגוש הסובייטי. הם נמצאים בכל מקום ונתונים למסחר פרוע. לפחות פה אתה יודע מה קורה עם זה. 8. אכן, סקירה סוציו-אקונומית מרשימה. :) 9. מעולם לא נאמר דבר על הכישורים של הערבים באשר הם. זאת גזענות בוטה לשמה ולא ראויה. אכן קונספירציה גלובלית שכזו יכולה להביא לתוצאות מעניינות. אפילו לפריצת דרך טכנולוגית של ערבי פלשתינאי שישחרר אותנו מנטל הנפט הכלל ערבי. יכול להיות. 10. גלובליזציה, כמו שאתה מתאר אותה גם בלי לנקוב בשמה, היא לא מילה גסה. גם אם לא נרצה המציאות מכתיבה אותה. קיימות עם זאת סכנות רבות. side effects לגלובליזציה שהנטיגטון (גם לא מילה גסה) וחקרי יחב"ל אחרים מצביעים עליהם, בעוד קוסמופוליטיות משתלטת עלינו ומושג המדינה (במובן של מדינת לאום) הולך ומיטשטש, נוצרות רשתות של ציוילזציות ששומרות על זיקה ביניהן. די להזכיר את מעורבות מדינות האיסלאם במלחמות רחוקות נוסח צ'צ'ניה ובוסניה. זיקה ואחוות לוחמים ותו לא. כל עוד הזיקה נשארת בתחומי התרבות והדת היא מצויינת, אך כאשר היא הופכת לג'יהאד, הגיהינום נמצא לא רחוק. אין ספק שאז נצטרך למלוא כישוריהם של שוטרי גרמניה. |
|
||||
|
||||
2. I didn't understand your concern. Can you elaborate?
3. Well, when they run the kiosks, the bakeries and many of the resturants, it mens they're mingling and slowly standing on their feet, soon to be mingling. 5. A safe recipe? I'm too stupid to follow your hints. If you find the time, please explain yourself. 6. Generally, French policemen are narrow-minded, rude and violent towards immigrants who cannot speak French. There surely is a better way to fight illegal immigration than to opress them into ghettos. 7. That's the only semi-rational explanation I (we) could come up with regarding the mad way of the French to do foreign affairs. Why else would they do everything they can to piss off everyone in the middle east against each other? 8. Thanks, it's all home made ;-) 9. Well, I'm talking about the cultural influence over their common mentality, the expectation value of their path in life, their preference in life as compared to those done by drunk/stoned Europeans. And I was talking specifically about Arabs from middle-eastern tyrannies - Syria, Palestine and Turkey. The Marrocans are also heavily stoned, Egyptians are too proud of their country. Statistically, the flux of researchers is such, that in a decade from now (assuming no peace will be made by then) I will bet the following: * 50% that a foreign researcher will make the breakthrough on full cell research in a German facility, with German funds. By foreign I mean - not from the EU. * 20% he's coming from the EU (including Germany) * 10% he's an Israeli in an Israeli institute. * 5% he's a foreigner doing post-doc in Israel, with foreign funds. * 10% he is Finnish, Danish or Swedish in a Scandinavian research institute. * 5% surprises (Japan? Australia? Hong Kong? Teheran? That will be the day...) 10. We have nothing to be concerned about Europe taken over by Islam. We can only benefit from it in the long run. If we like it or not, our set of values is much more compatible with theirs. Sometimes you have to live in Yurop for 3-4 months to understand it. |
|
||||
|
||||
2. ההסבר כדלקמן: מיעוטים נוטים להשתלב, הרי לצורך זה הם הגיעו מלכתחילה. השאלה שמטרידה בכל סיפור השתלבותם היא האם בנקודה מסויימת האיסלאם הקיצוני (יש דבר כזה) יצליח לצרף אותם לשורותיהם או לא. אגב, לא צריך הרבה כדי שזה יתלקח. מהו הגבול הדק, בין הזדהות לאימוץ רעיון הג'יהאד ולקחת חלק פעיל במימושו. האם זה מופרך? 5. רוצה לומר שההכללות מעט פשטניות (לגבי שוודים, צרפתים וכו'), ושאי אפשר לדעת מה הכרונולוגיה של קשיים/בעיות בהקשר הזה. אפשר לשער. 9. התערבות מעניינת. אני מתרשמת מישראל, דבר שלא קורה הרבה. 10. אני מסכימה עקרונית אם קוי הדמיון המשותפים. אני לא בטוחה לגבי היתר. יש סיבה לדאגה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |