|
||||
|
||||
שלשום התקיים דיון נוסף. חזרנו לנבטים ורמת דוד. |
|
||||
|
||||
אחרי ההצלחה הכבירה של שדה התעופה רמון אני לא מבין למה נבטים זו עדיין אופציה. לא מדובר על שדה תעופה מחוץ לעיר (כמו נתב"ג עצמו) אלא שוב פעם על חור. השאלה מבחינתי כתייר היא אם אני שוכר רכב ומטייל או לא. כשאני שוכר רכב לא אכפת לטוס לחור שנקרא ממינגן שאין שום דבר מעניין במרחק של שעה ויותר נסיעה ממנו. אבל כשאני מגיע לעיר, נגיד פריז, אני רוצה להגיע למלון שלי מהר ככל האפשר, רצוי ברכבת עם קישור למטרו ולא לסבול בפקקים. לכן העדפתי להגיע ל CDG ולא לאורלי, הקרוב יותר למרכז העיר אבל מקושר פחות טוב. אם הייתי לוקח מונית הייתי מעדיף את אורלי. בשני המקרים (רכבת מ CDG או מונית מאורלי) מדובר על כחצי שעה עד דלת המלון. להגיע לנבטים? ואז מה? שעתיים ברכבת לתל אביב שיוצאת פעם בשעה? |
|
||||
|
||||
חצי שעה לתל אביב ברכבת הבולט המהירה, כמובן. (אפילו בטאיוואן יש כזו, לא בגלקסיה רחוקה). |
|
||||
|
||||
אלא אם נחתת בשבת או חג, ואז עומד לשירותך שירות גמלים אקספרס שיביא אותך למחוז חפצך תוך שבוע. |
|
||||
|
||||
מה שכן, הממשלה הנוכחית מצליחה לדחות ביעילות די רבה את הצורך בשדה תעופה נוסף. |
|
||||
|
||||
לא רק שאין צורך בשדה תעופה נוסף, אפשר לשקול לצמצם את השטח של נתב״ג. |
|
||||
|
||||
מה שהיה נכון לשדה דב במערכה הראשונה יהיה נכון לנתב''ג בשלישית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |