הסיפור שאינו נגמר 774218
שלשום התקיים דיון נוסף. חזרנו לנבטים ורמת דוד.
הסיפור שאינו נגמר 774220
אחרי ההצלחה הכבירה של שדה התעופה רמון אני לא מבין למה נבטים זו עדיין אופציה.

לא מדובר על שדה תעופה מחוץ לעיר (כמו נתב"ג עצמו) אלא שוב פעם על חור.

השאלה מבחינתי כתייר היא אם אני שוכר רכב ומטייל או לא. כשאני שוכר רכב לא אכפת לטוס לחור שנקרא ממינגן שאין שום דבר מעניין במרחק של שעה ויותר נסיעה ממנו.
אבל כשאני מגיע לעיר, נגיד פריז, אני רוצה להגיע למלון שלי מהר ככל האפשר, רצוי ברכבת עם קישור למטרו ולא לסבול בפקקים. לכן העדפתי להגיע ל CDG ולא לאורלי, הקרוב יותר למרכז העיר אבל מקושר פחות טוב. אם הייתי לוקח מונית הייתי מעדיף את אורלי. בשני המקרים (רכבת מ CDG או מונית מאורלי) מדובר על כחצי שעה עד דלת המלון.

להגיע לנבטים? ואז מה? שעתיים ברכבת לתל אביב שיוצאת פעם בשעה?
הסיפור שאינו נגמר 774226
חצי שעה לתל אביב ברכבת הבולט המהירה, כמובן.
(אפילו בטאיוואן יש כזו, לא בגלקסיה רחוקה).
הסיפור שאינו נגמר 774231
אלא אם נחתת בשבת או חג, ואז עומד לשירותך שירות גמלים אקספרס שיביא אותך למחוז חפצך תוך שבוע.
הסיפור שאינו נגמר 774237
מה שכן, הממשלה הנוכחית מצליחה לדחות ביעילות די רבה את הצורך בשדה תעופה נוסף.
הסיפור שאינו נגמר 774242
לא רק שאין צורך בשדה תעופה נוסף, אפשר לשקול לצמצם את השטח של נתב״ג.
הסיפור שאינו נגמר 774249
מה שהיה נכון לשדה דב במערכה הראשונה יהיה נכון לנתב''ג בשלישית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים