בתשובה לאיתי, 18/09/24 2:52
הפגנות או לא להיות 772041
>היגיון ושיקול דעת. פשוט אין לך כזה
בבקשה, אנא הפעל את ה"היגיון ושיקול הדעת שלך" ותן הגדרה מדוייקת לאותו "סף מסוים". אחרת, מישהו עוד עלול לחשוב שאין לך, באמת, הגיון או שיקול דעת.

>מבחינתך לעבור באור אדום זה כמו שביתות
אני כתבתי "לעבור באור אדום"? אני כתבתי, ואני מצטט, "ליטרלי קריאה למרד, קריאה סירוב פקודה (לא "הפסקת התנדבות", ממש סירוב פקודה של חיילים בסדיר) או סירוב פקודה 2, פיצוץ מכוניות בצמתים, הכנת מטעני דמה, פיגועי טרור ושפיכת חומצה על חיילים" (תגובה 771957)

>וסרבנות
לא הייתה סרבנות

>לצטט משפט שמתחיל באולי בהקשר הזה מעיד עד כמה הטיעון שלך לא רציני
מעניין, כי כשכתבת "הצד השני... היה יותר אחראי" או "יש נסיון להתמודד עם השינוי ללא שבירת כלים" לא הופיע שום "אולי". תחליט, או שאתה נחרץ או שאתה מתלבט.
הפגנות או לא להיות 772046
++ותן הגדרה מדוייקת לאותו "סף מסוים..
הסברתי כבר בצורה מדויקת שנחצה הרף מבחינתי. ביותר התגובה אחת פה. הנסיון שלך לנסות לומר שהרף לא ברור לי הוא סתם להתעלם מהקשר. אם אין לך אפשרות לקבוע לעצמך את הרף אל תנסה להוציא את זה על אחרים. שב עם עצמך ותגדיר לך את זה. זה המינימום שאזרח צריך לעשות לפני שהוא יוצא למחאה.

++לא הייתה סרבנות..
ברור שכן. אבל כל עוד אתה לא מסוגל לקבוע לעצמך רף זה לא משנה מה אתה חושב על הסרבנות . לפי הדעה שהצגת אתה יכול להסתובב ולפנצ'ר לאנשים את המכוניות כי אולי זה מה שמתחשק לך..

++מבחינתך לעבור באור אדום זה כמו שביתות
אני כתבתי "לעבור באור ..
כשנתתי את הדוגמא של אור אדום עדיין טענת שהרף זה מה שמתחשק, אם אתה עומד מאחורי זה אין לך יכולת להגדיר רף משלך

++לצטט משפט שמתחיל באולי בהקשר הזה מעיד עד כמה הטיעון שלך לא רציני..
זה שהיה אולי במשפט לא אומר שאני מתלבט. אתה יכול לנסות להוציא מהקשר גם את הדברים האחרים שציטטת בלי קשר לכלום. זה לא הופך את הלוגיקה שלך לפחות פאתטית.
הפגנות או לא להיות 772051
>אם אין לך אפשרות לקבוע לעצמך את הרף... שב עם עצמך ותגדיר לך את זה
נשמע שאתה מצפה שתהיה לי הגדרה משלי לסף, ומתוך הנחה סבירה שאתה לא מכיר אותי אישית, אפשר להכליל שאתה מצפה שלכל "אזרח" תהיה הגדרה משלו.
שזה, בעצם, הופך את ההגדרה לאישית, שיכולה להיות שונה וייחודית לכל אדם ולכל אזרח. אפשר לקרוא לזה אפילו "הגדרה אישית-ייחודית".
מעניין, כי במעלה השרשור כתבתי לך שיש לך הגדרה אישית-ייחודית (תגובה 771873) והתרעמת ש "אין שום ראיות לשום דבר שאתה אומר פה, אפשר להתווכח מה ייחודי בדעה שלי" (תגובה 771906).
אז תחליט, ההגדרה היא כללית או ההגדרה היא אישית-ייחודית?

>ברור שכן
"ברור" למי? האם גם פה יש לך הגדרה אישית-ייחודית לסרבנות, או שאתה משתמש בהגדרה המקובלת?
למה לא להשתמש בשפה העברית וההגדרות המקובלות?

>עדיין טענת שהרף זה מה שמתחשק
לא לא. אתה זה שטוען שהרף לא מוגדר, שכל אחד יכול להגדיר אותו, שזה "המינימום שאזרח צריך לעשות", שכל אחד צריך "לקבוע לעצמו" וכו'.

>זה שהיה אולי במשפט לא אומר שאני מתלבט
אז במקום התלבטות תקרא לזה חוסר החלטיות, איפה-ואיפה, אפולוגטיקה,... תקרא לזה מה שתרצה! חוץ מהמילה "עקביות" שכן היא בטוח לא מתאימה להתנהלות שלך.
הפגנות או לא להיות 772059
יש חוק, שבגץ עדיין לא התערב בו 😉 והוא תופס בכלל השפות האנושיות, מילים מרכיבות משפט שכמה ממנו יוצריםש פסקה שמביאה להקשר, ככה יוצא שלכל מילה משמעות שונה בהקשר אחר .
המילה ייחודי במשפט שאתה מנסה לצטט ממנו משמעותה שהדעה שלי לא מיוחדת בעולם ושאחרים חושבים כמוני.
עכשיו נכון שלכל אחד צריכה להיות דעה משלו, זאת לא פעם ראשונה שאני מזכיר לך שאני דמוקרט כשאתה נוקט בגישה פשיסטית, הדעה של כל אזרח אישית אבל לא חייבת להיות ייחודית, הוא יכול לחלוק אותה גם עם רבים אחרים. שוב לא הצלחת להוציא מהקשר את הדברים שלי.

++האם גם פה יש לך הגדרה אישית-ייחודית לסרבנות..
מה שרשמתי בתגובה הקודמת היה מדויק ולא קידמת את הדיון.

++אתה זה שטוען שהרף לא מוגדר.. ממש לא. גם פה אתה חוזר על עצמך והדיון לא מתקדם לשום מקום.

++זה שהיה אולי במשפט לא אומר שאני מתלבט
אז במקום התלבטות תקרא לזה חוסר החלטיות..

שים לב למשפט הבא:
"אולי אתה חושב שלהשתמש באולי מעיד על חוסר החלטיות אבל קח בחשבון שאולי זה בעצם מעיד על חוסר אינטליגנציה".
אולי 3 התלבטות 0 חוסר החלטיות 0. מש"ל.
הפגנות או לא להיות 772076
>הדעה של כל אזרח אישית אבל לא חייבת להיות ייחודית, הוא יכול לחלוק אותה גם עם רבים אחרים
אולי. כשאתה לא מביא את ההגדרה שלך, איך אפשר לדעת אם היא ייחודית או לא? אולי אתה חולק אותה עם רבים אחרים, ואולי היא אישית-פרטית שלך?
אתה כמובן לשמור אותה בסוד, אבל "האייל" הוא מקום דיונים - אם לא תחלוק את דעתך לגבי "מרד", אי אפשר יהיה לדעת למה בדיוק התכוונת ב"ללכת על מרד" (תגובה 771839).

שאר המשפטים לא מספיק קוהרנטים מספיק כדי שאוכל למצות טענה מסויימת מהלהג.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים