|
לפי התיאוריה שלי - בגלל המרחקים והסרבים. לדעתי לא קשה לבנות רובוט (והוא ממש לא צריך להראות כמו בן אדם) שכל חבטת הגשה שלו מנצחת. זה ענין של מהירות חבטה ודיוק ממצב מאד סטטי, אז לא נראה לי שקשה לעשות מערכת מכנית שמהירות הסרף שלה תהיה כמו של השחקן הכי טוב בעולם (לפחות), ודיוק הכוונון שלה יהיה כזה שדה-פקטו בהנתן מיקום השחקן היריב (משימה קלה למצלמה היום) תמיד תהיה זוית ועוצמה של סרף שהוא לא יצליח לענות עליהן.
נשאר רק הקטע של לענות על חלק מההגשות של הצד השני, וגם שם האתגר יהיה בעיקר קצת מכניקה מהירה - מעקב אחרי הכדור עם מצלמה מהירה נראה לי כמו משימה עם קושי בינוני.
סרבים של פינג פונג הרבה יותר טריקיים, בגלל שהם חייבים לקפוץ פעמיים וזה מגביל את מהירות החבטה.
|
|