|
||||
|
||||
אני סבור שדווקא העמדת הדברים בצורה זאת כן תהווה משקל משמעותי אצל האדם הדתי. עצם הרצון של הצד השני להנגיש את עמדותיו בשפתו הוא, יכולה לפחות לפזר את העשן. וכן, אם תעלה טענה שליברליזם ודמוקרטיה הם קדושים כמו ששבת, כשרות ונישואין הם קדושים, אני מניח שתהיה אוזן קשבת כי הצהרה זאת אומרת בעצם שיש צד שכן מכבד את קדושיו של האחר וכעת הנטל מוטל עליו. אבל גם יישור דברים אלו באותו מפלס של הוגנות בקדושה, לא תפתור את הבעיה - מיהו קדוש ומיהו קדוש יותר. |
|
||||
|
||||
כמובן שהשאלה שלך בסוף היא השאלה הלא נכונה - זו שלא מובילה לפתרון ישים. השאלה הנכונה היא - איך שנינו מאפשרים זה לזה לקיים זה את קודשו של זה, ומשתדלים לא להפריע. |
|
||||
|
||||
חוקה בהסכמה. זאת אופציה שיש לה כיום קהל גם בצד הדתי והימני. |
|
||||
|
||||
כן. חד משמעית. חוקה בהסכמה ואם לא יהיה בהסכמה אז שיהיה גם ׳בהסכמה׳. חייבים כאן דחוף חוקה. ולמי שזה לא מתאים, הוא מוזמן לעוף מכאן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |