|
||||
|
||||
שוב, לנמל הישן יש חיבור רכבתי מאז הקמתו (על ידי הבריטים). לנמל החדש עדיין אין. |
|
||||
|
||||
נו, נרגעתי. זה מחדל מסדר גודל מוכר. |
|
||||
|
||||
מסתבר שלקולוניאליזם יש גם תרומה חיובית. מי היה מאמין. |
|
||||
|
||||
ומה הרומאים נתנו לנו? |
|
||||
|
||||
לא מבין את הלוגיקה, אבל - אקוואדוקטים? את משתה ליל הסדר? את השם פלסטינה? את הנצרות? |
|
||||
|
||||
את הלירה, את הגרוש ואת המיל. ומכאן קיבלנו את הנטייה להסתכל על הכל דרך החור שבגרוש. |
|
||||
|
||||
(במידה והערה שלך לא היתה סרקסטית ואתה באמת לא מבין את ההגיון, זה ציטוט ממונטי פייטון) |
|
||||
|
||||
תודה על ההסבר, הוא חלף מעל ראשי כמו חללית חייזרים מעל מגדל ירושלמי עתיק. |
|
||||
|
||||
כן גם אני מדבר על הנמל הסיני. כל הזמן יש דיבורים ושיבושי תנועה לטובת חיבור הנמל הסיני. היה טרארם גדול לחבר את הנמל למערכת הכבישים בכיוון דרום. חשבתי שעשו משהו גם בקשר לרכבת. יש שם שתי בעיות המפריעות לחבר את הנמל לרכבת בכיוון דרום: הקישון וקומפלקס הכבישים העובר שם ושה"ת. כנראה שהתכנית הגדולה היא לפנות את שה"ת משם ועל השטח לבנות חיבור לקו הרכבת. |
|
||||
|
||||
לא רוצים להאריך אותו? שה״ת יתרחב. |
|
||||
|
||||
אם לצטט את מה שהרבי אמר לרבנית: גם אתה צודק. מדברים על הארכת המסלול לכיוון הנמל אני חושב. חיבור הנמל הסיני לרכבת מחייב מסעפי רכבת בתוך אזור בנוי מסוף לטעינת הרכבת וכנראה מחלפים (גשר, מנהרה) כדי לחצות כבישים קיימים או את הקישון. נשמע לי הגיוני שכשמדברים על חיבור הנמל לרכבת, מדברים על בניית מסוף או מעבר שיאפשר העברת מטענים מן הנמל אל תחנת רכבת קיימת. בסה"כ מדובר במרחק של כ-10 ק"מ. בכל מקרה, נשמע כמו פרוייקט רציני מאד. אני לא רואה שהוא מתבצע כרגע, אבל אולי אני שוב טועה. |
|
||||
|
||||
לפי הכתבה שאפו קישר אליה, נמל המפרץ יחובר לרכבת ב-2024 ונמל הדרום עוד השנה. |
|
||||
|
||||
אתם מסתכלים על חצי הכוס הריקה. יש פה הזדמנות לתת עוד תואר נאה לדוד אמסלם למשל: שר השינוע השר לאינטגרציית ים יבשה |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |