|
||||
|
||||
הפיד של מקור ראשון, כמו הביטוי ״סמולני״, זה לא בדיוק כוס התה שלי. אנא דלג על הקטע הזה של התנצחות מחנאית עקרה. אני יודע מה היו הטריגרים שגרמו לי לתעב את העיתון הזה וגם יודע שזה גורם לי לפרש את הכתבות שלו לחומרה (אולי לא ברמה בה אתה מנסה לפרש אותי, אך בהחלט יותר ממה שאני רוצה ורגיל). במקרה הזה אני באמת מנסה להבין אם הזעזוע שלי מהכתבה הזאת הוא פרשנות מחמירה שלי, או שכך ירגיש כל אדם סביר (או, לכל הפחות, אדם כמוך). בתור תרגיל, דמיין שהכותב מצדיק בלהט מכות רצח שחטפו חמישה ערבים שניסו להיכנס למועדון תל-אביבי. האם המילים ״הם הגיעו כאדוני הארץ. רק ערבים חרמנים וכוחניים נוסעים לבד בלילה למועדונים לעשות בלגן. כי אללה שומר עליהם והבטיח להם לזיין את היהודיות. הם המחבלים. הכניסה שלהם למועדון היא הפשע האמיתי פה. והם בבית החולים כי אין אללה ותל-אביב לא שלהם״ לא מזעזעות אותך? |
|
||||
|
||||
אם אתה כבר מנסה להיות פתוח לדעות שונות, אני באמת ממליץ על הפיד של מקור ראשון. אדם כמוני, לפחות אני, לא מרגיש זעזוע מהכתבה הזאת. אני לא חושב שיש כאן הצדקה, אלא נסיון להסבר1. אני חושב שיש כמה הבדלים בין התרגיל שלך למה שקרה כאן2, אבל האמת, גם בלי ההבדלים האלה אני לא ממש מזדעזע. 1 הצדקה - אם תשאיר את האוטו שלך פתוח במשך הלילה מגיע לך שיגנבו אותו. הסבר - אם תשאיר את האוטו שלך פתוח במשך הלילה אל תתפלא אם הוא יגנב. 2 הוא שם דגש על העובדה שהם הגיעו מלווים בכח צבאי שעויין את האוכלוסיה המקומית. בשביל הסימטריה אני מנסה לחשוב על תרגיל בו ערבים תושבי השטחים יכנסו למועדון תל אביבי מלווים בכח צבאי חמוש, ונראה לי שאפילו אני מוצא הצדקה (לא רק הסבר) לאלימות אזרחית כנגד נסיון הפלישה הזאת. |
|
||||
|
||||
זה טור פרובוקטיבי כי הוא נכתב בצורה אוטומטית. הוא לא התייחס בכלל לכך שהעבריינים0 שנכנסו למתחם הקבר1 לא באו עם ליווי. 0 הפרו צו אלוף ונכנסו לשטח A ללא אישור 1 ברור לי שזה לא באמת קבר יוסף. אבל ברור לי שגם היהודים הדתיים וגם המוסלמים הדתיים מתייחסים אליו כקבר יוסף כבר הרבה זמן. |
|
||||
|
||||
הכל יחסי... יחסית לסטנסרטים שלו זה לא באמת פרובוקטיבי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |