|
||||
|
||||
'יש שלוש חלופות ששלושתן לא טובות. הראשונה היא שהמסילה תגיע עד הנמל הנוכחי - אך זה אינו בתכנון כי המסילה תחצה את אילת ותפגע באופיה.' לא הבנתי מה הבעיה בחלופה זאת ומהו 'האופי המיוחד' של אילת שיכול להפגע אם רכבת תחצה אותה. שאלה נוספת הקשורה לסביבה המדינית, האם הרכבת לא מאיימת כלכלית על תעלת סואץ? ואם כן - מה הסבירות שישראל תסכים להתעמת עם מצרים בנושא הזה. |
|
||||
|
||||
סמוך על רכבת ישראל שהתפוקה שלה לא תהווה איום רציני על התעלה. |
|
||||
|
||||
סמוך על סול |
|
||||
|
||||
ואגב סמוך על סול - מה נסגר עם השחור לבן? מתחרים ברשימת שינדלר? |
|
||||
|
||||
התקציר הערוך באייל השמיט שתי מילים שנותנות את הכיוון: "האופי המיוחד של העיר התיירותית המובילה בישראל". מכאן אני יכול לנחש: אילת היא רצועה בין הים ונחל הערבה לבין ההרים, שנעה בין די צרה לבין רוחב כמעט אפס. איפה תעביר שם מסילה? מה יעשה הרעש וחסימת הנוף לאטרקטביות התיירותית? קצת מזכיר את בעיית מסילת החוף בחיפה, אבל אולי עוד יותר קריטי. גם באילת כמו בחיפה, אפשר לדמיין פיתרון בדמות מסילה משוקעת באדמה, אבל שוב המחיר הכספי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |