|
||||
|
||||
"צוות ההיגוי שהקימה הממשלה למציאת האתר שבו ניתן יהיה להקים שדה תעופה משלים לנתב"ג, לא הצליח למצוא אתר מוסכם, וצפוי להסתפק בהמלצות כלליות בלבד." דה מרקר "בין ההמלצות: להקים את השדה סמוך לרהט, להאריך מעט את המסלול בחיפה, ולבחון מחדש את הרעיון להקמת השדה המשלים על אי - מול חופי ישראל." למה זה מזכיר לי את המסילה הרביעית באיילון1? _______________ 1 זאת שלפי המלצות המומחים שהממשלה שכרה היתה נחוצה כבר ב 2010, אבל תושלם אי"ה ב 2028 (עוד דחיה, לפני שלוש שנים אמרו 2026, אבל הרכבת ונת"י התווכחו שנתיים) |
|
||||
|
||||
תיקון: זה לא שהרכבת ונתיבי ישראל התווכחו, זה שמשרד התחבורה החליט להעביר את הפרויקט מרכבת ישראל לנתיבי ישראל ואחרי שנה החזיר אותו לרכבת. במקרה הזה יש אשם אחד ברור - הדרג הפוליטי. |
|
||||
|
||||
שדה התעופה החדש של לונדון תקציר: מדובר עליו משנות ה-40. עוד לא סיימו להתווכח על האלטרנטיבות. |
|
||||
|
||||
אוקי, הגזמתי קצת.. משנות ה 60 |
|
||||
|
||||
in 1968, after an inconclusive public inquiry, the Government appointed Hon. Mr Justice Roskill to head the Commission on the Third London Airport (the "Roskill Commission") to review sites for a third airport. Cublington in the Vale of Aylesbury was its chosen site. It was seen offering the best access, as it was situated on the key London-Birmingham axis, it would be away from built-up areas and it would cost less than most of the alternatives. The proposal met with strong opposition from local people and more broadly from politicians and middle-class voters which made it politically untenable. יס, מיניסטר!
|
|
||||
|
||||
עכשיו. אני יודע למה זה מזכיר לי את המסילה הרביעית באיילון: "ממשלת ישראל קבעה כבר ב־2011 שהקמת שדה תעופה משלים לנתב"ג היא צורך לאומי דחוף עקב עלייה משמעותית בהיקף הטיסות וכפתרון למקרה חירום של השבתת נתב"ג" |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |