 |
(שמעון חזר לאייל, איזה כיף!)
אכן, עכשיו הבנתי גם אני כמה פרטים לא ראיתי בציור הזה.
גם כשראיתי אותו במציאות, בלובר, תשומת-הלב שלי היתה בעיקר בקהל, שהיה מופע בפני עצמו.
ציור הרקע במונה ליזה הוא עדין מאוד, לא מודגש, כמו בצילום "בוקה" כמעט, אבל עדיין הפרטים קיימים בו. צריך אבל ממש לרצות לראות אותם, כי העין מתמקדת כמובן בדמות האישה. השאלה המעניינת היא האם התופעה הזו - של פרטי רקע שלא שמים לב אליהם אם לא מתאמצים, ואם כן אז הם בהחלט שווים את המאמץ - מיוחדת לתמונה הזו, או שהיא קיימת בתמונות איכותיות רבות אחרות.
|
 |