|
||||
|
||||
דווקא בתל אביב? רכבת השלום היא מרכז עסקים מהגדולים בארץ (לא רק הקניון והמשרדים הצמודים, אלא גם קריית הממשלה מעבר לכביש, הקרייה הצבאית ומרכז הקניות/הסעדה בשרונה). רכבת ההגנה מגיעה ישר לדרום העיר על רצף החנויות שבתחנה המרכזית החדשה והסביבה. נשארו רכבת ארלוזורוב ורכבת צפון הבאמת מבאסות. |
|
||||
|
||||
כמה מרכזי עסקים את רוצה שהרכבת תקים1 בעיר אחת? רכבת ארלוזורוב2 וצפון מאד מועילות לשכונות לידן, מדוע ביאסוך? 1 הקרייה, מגדלי עזריאלי וקריית הממשלה היו שם עוד לפני תחנת רכבת השלום, אז קשה לומר שהיא 'הקימה' אותם. 2 ארלוזורוב אפילו מגושרת ישירות למתחם הבורסה ברמת גן, קשה לי לסווג אותו כמרכז עסקים זניח. |
|
||||
|
||||
התחנה בארלוזורוב באמת מאד מועילה, היא פשוט לא מקום שהפך למרכז מסחרי/תרבותי (היא אכן מגושרת למתחם הבורסה וככזו מרכז עסקי משמעותי. מודה ששכחתי מקיומו). רוצה לומר - באופן אישי אם אני צריכה לקחת רכבת וכל הנתונים שווים, אעדיף להגיע לתחנה בשלום (ובד"כ בעדיפות שנייה להגנה) אפילו שבמקרה יצא שאני גרה במרחק די דומה לשלושתן, כי ההתנהלות סביב (וגם ההמתנה) לדעתי משמעותית נעימים יותר להולכת הרגל. |
|
||||
|
||||
אני דוקא מעדיף את ארלוזורוב על השלום - השלום היא באמצע הצומת הכי עמוס במדינה, כך שלא משנה אם את ממשיכה משם ברגל, באופניים או ברכב, זה לא יהיה נעים. וחוץ מזה, עבור מקום המגורים שלי ארלוזורוב הרבה יותר קרובה :) אגב, בהיסטוריה הרחוקה כשעוד השתמשתי יותר באוטובוסים או רכבות בעת הצורך, מאד חיבבתי את התחנה בארלוזורוב. היא קטנה ונוחה ואתה מהר מאוד בחוץ, בלי כל הטררם של קניון מפלצתי מסביב. החסרון העיקרי שלה - שמן הסתם כבר מזמן שונה - זה שהיה ממנה מעבר תת-קרקעי קטן למי שרצה לחצות את הצומת הקרובה, ובלילה הוא היה חשוך יתר על המידה1. 1 לגמרי אופציונלי לסצינה ב"IT" ודומיו. |
|
||||
|
||||
מה ההבדל בין צומת לגרב? |
|
||||
|
||||
לא יודע, שאת שתיהםן מותר (מותר?) לומר בזכר ובנקבה? |
|
||||
|
||||
שלמרות ששניהם זכרים, האקדמיה פסקה לאחרונה שמותר לקרוא לגרב גם בלשון נקבה. בוז לאקדמיה. |
|
||||
|
||||
אני לא יודע אם אתה רציני בעניין ה''בוז'' או שלשונך בלחי. |
|
||||
|
||||
אבל התשובה שלי לשאלתך נכונה. אני תוהה מתי האקדמיה תכשיר את הביטוי הנתעב “אופניים חשמליות”. |
|
||||
|
||||
כמובן. היא התכוונה להיות שאלה רטורית. |
|
||||
|
||||
מה מבאס בתחנת הרכבת תל-אביב האוניברסיטה? יש לידה לא רק אוניברסיטה שלמה, אלא גם את מרכז הירידים, לונה-פארק ופארק הירקון. |
|
||||
|
||||
תחנת הרכבת קרובה רעיונית לאוניברסיטה. בפועל כדי להגיע אליה דרושה הליכה לא מאד קצרה ובעיקר מאד לא נעימה. |
|
||||
|
||||
הלכתי את הדרך שביניהן יותר מפעם אחת ובשני הכיוונים וזה לא זכור לי כחוויה קשה. ההליכה שאני עושה היום מתחנת הרכבת חוף הכרמל למשרד שלי במת''ם יותר ארוכה (אבל לא בעלייה). |
|
||||
|
||||
אני עם העלמה עפרונית. לא הייתי קורא להליכה הזאת ''קשה'', אבל היא יותר ארוכה ופחות נעימה מהחוויה המקבילה באוניברסיטת בן גוריון או במכון ויצמן. |
|
||||
|
||||
זו הליכה סבירה באביב... אבל בגשם / בחום היא חוויה מפוקפקת למדי |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |