|
||||
|
||||
מבצע שמבצע, תבדוק כמה מכוניות ב-190 אלף שקל נמכרות בשנה. אגב, כשאתה אומר "הישראלי" אתה מדבר על זה שהשנה נסע פעמיים בחודש לעבודה ותידלק פעם בחודשיים (ולא ברור לו שזה הולך להשתנות כל כך מהר)? נראה לי שהחשבונות של הישראלי הזה יהיו שונים משלך1. 1 גם אצלך כדי לכסות על הפער במחיר הוא צריך לנסוע 10 שנים בטסלה, ואני לא מכיר המון כאלה (חוץ ממני) שזה אופק התמחור של המכונית שלהם. |
|
||||
|
||||
גלול קצת למטה בלינק שלך, ותמצא את סקודה סופרב (1253 יחידות) יונדאי סונטה (737 יחידות) ומאזדה 6 (707 יחידות) שנמכרות בקטגורית המחיר המדוברת. ועוד למטה יש לך את הסקודה קודיאק (4403 יחידות) שהיא אמנם בקטגוריה של ה Y, וה Y תאכל אותה בלי מלח, אבל עונה לשאלת קטגורית המחיר. ה 3 בקלות יכולה לקחת 1000 יחידות מהקטגוריה של הסופרב, ועוד כמה אלפים מהקטגוריה הנמוכה יותר. אני מנחש שה Y תשתלט על הקטגוריה שלה לחלוטין. |
|
||||
|
||||
ועל כן אמרתי 2000: 1000 מקטגורית הסופרב ועוד אלף מפה ומשם. הנתונים שלך רק מחזקים את השערוך שלי. הסקודה קודיאק היא בכלל קטגוריה אחרת (7 מושבים, SUV וכו') והטסלה המקבילה עולה פי שניים, אין שום סיבה שמישהו יקנה במקומה טסלה משפחתית קומפקטית. |
|
||||
|
||||
גם אין סיבה שמישהו ישלם 40% פרמיה על אייפון או מקבוק, והנה. |
|
||||
|
||||
ועל כך נאמר - נחיה ונראה. _____ בתור זה שכבר שנים מטיף לנו לעשות שורטים על אפל, התירוץ שלך נשמע קצת אירוני :) |
|
||||
|
||||
אני ממליץ עוד יותר על שורט טסלה. בנובמבר 99' עשיתי שורט על אמזון ב 60 דולר, היא עלתה ל 110 תוך שבועות. סגרתי בתיקו, ואחרי שנה שנתיים היא ירדה ל 5. כמובן שהיה יותר משתלם לקנות ב 5 מאשר לעשות שורט ב 110 כי עכשיו היא ב 3000. In the land of the blind, the one eyed man shorts too soon
|
|
||||
|
||||
The market can remain irrational longer than you can remain solvent.
|
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |