|
||||
|
||||
מכונית תופת כבר היתה (הי, בדיוק באותם מגדלים, ולא הורידה אותם), וגם פיצוצי גשרים זה חדשות ישנות. לגבי השאר, מה שאריק אמר. |
|
||||
|
||||
אגב מכונית תופת, אהבתי מאוד את הסרט ''סכנה ברחוב ארלינגטון''. לך תתמודד מול דבר כזה. |
|
||||
|
||||
נו, סרטים. לא חסרים איומים שמוצגים בהם. |
|
||||
|
||||
היתה מכונית תופת במפגש הבקעה ב-91, התפוצצה לפני הזמן בין אוטובוסים שהחיילים שבהם היו באותו זמן בחנות והרגה רק את המחבל. אם מישהו הסיק מכך שפיגועי אוטובוסים אינם סיכון גדול אז הוא טעה. יש הרבה דרכים לפגע; סגרת חור אחד ברשת, עדיין יש הרבה חורים להסתנן דרכם. העלות הכספית והאנושית של סגירת כל החורים היא גבוהה מכדי לתחזק אותה. זו הנקודה העיקרית. אותו דבר נכון לגבי מגפות. |
|
||||
|
||||
ועדיין העולם משקיע מיליארדים כל שנה בבדיקות בטיחות ארוכות ומייגעות בכל שדה תעופה לכל נוסע ונוסע. אז כנראה שהוא מוכן להשקעה הכספית והאנושית הזו למרות שהיא לא סוגרת את כל החורים. אותו דבר לגבי מגפות, אני מקווה. |
|
||||
|
||||
ומי יבדוק את החתולים? |
|
||||
|
||||
אני לא האדם לשאול אותו על חתולים. אתה לא תאהב את התשובה שלי. |
|
||||
|
||||
מה שהפונז ניסה לענות לך הוא: אלף. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |