|
||||
|
||||
פעם ראשונה שאני רואה משהו מהסדרה הזו. תסריט מעולה, משחק נורא (בעיקר של ג'ים פרסונס, אבל גם מים ביאליק1 לא מראה פה למה היא שחקנית נחשבת). די כמו סיינפלד. 1 רק אצלי, או אצל כל דובר עברית ילידי השם הזה מעורר אי נוחות מענגת? |
|
||||
|
||||
בגדול אני חושב שפארסונס משחק מצוין. אני יכול להבין למה זה צורם לך במנותק מהקשר והיכרות עם הדמות - זו דמות מוזרה ועם התנהגויות חריגות (שהיוצרים נמנעו בכח מלתת להן שמות ידועים, אבל הרמזים ברורים), ולכן למי שנופל על 5 דקות בעונה מאד מתקדמת, זה נראה כמו משחק גרוע. בעצם היכולת של פארסונס להעביר דמות כזו על כל הניואנסים לאורך עונות שלמות ראויה להערכה - והוא גם מאד מצחיק. גם בסיינפלד המשחק מתעלה על רוב רובן של הקומדיות. חוץ מאשר סיינפלד עצמו, שאצלו זה כבר ברמת הclaim to fame. אבל קל לראות מישהו שרואה סצינה בודדת עם קריימר ואומר שהוא אובראקטינג. 1 לא רק אצלך. |
|
||||
|
||||
לסיטקום יש חוקים ברורים. הדמויות בסיטקומים הן בדרך כלל לא בוגרות, אפשר לומר ילדותיות, סטראוטיפיות ובעיקר מוקצנות. התגובות שלהן למצבים די סטנדרטיים אליהן הן נקלעות יהיו חריגות, ולכן מצחיקות. הדמות של שלדון בהחלט עונה על הדרישות. השאלה היא האם השחקן מצליח להפוך את הדמות לאמינה למרות ההקצנה שלה. קח את הבלונדינית האהבלה- כריסי מ''שלשה בדירה אחת'', עוגן מ''שמש'', קלי מ''נשואים פלוס''. לכריסי ועוגן אני לא מאמין. לקלי, בגילום המבריק של כריסטינה אפלגייט, אני כן, למרות שהטקסטים שלה היו מופרכים באותה מידה. אני חושב שג'ים פרסונס ומם ביאליק עושים עבודה טובה. תכל'ס הוא קיבל ארבעה אמי וגלובוס הזהב אחד על התפקיד. |
|
||||
|
||||
ובעיקר מוקצנות. אמת , ולכן הסיטקום מטבעו מגיע בZוגות על מנת ליצור רצף של הקיצונים ובכך ליצור סיום מעגל. בסיינפלד זה בולט ומוקצן ולכן היא הצליחה עד כדי שהסיטקום חייב את חייו לג'רי ושות' . |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |