|
אני מקווה שבכל זאת נשארת עם קצת השקעה עד העליות האחרונות, שהפכו את טסלה לבעלת שווי שוק גדול משל פולקסוואגן או GM.
יש לציין שכעת נכנסות היצרניות הוותיקות לתחום הרב החשמלי, ובניגוד לציפיות מה שמתגלה הוא לא הבלוף של טסלה אלא להפך - שהוותיקות ממש לא יודעות לעשות את זה טוב כמוה. דגמי היוקרה מהסוג של יגואר I-Pace ואודי E-tron מקבלים בקורות לא רעות אבל לא מצליחים להמכר (שלא לדבר על הדגם של מרצדס שמכר כמדומני מאות בודדות של יחידות). הפורשה טאייקן מצליחה להתחרות יפה מבחינת הביצועים ואיכות הרכב הכללית אבל הטווח שלה הוא קצת יותר מחצי משל הטסלה S. בתחום הלא יוקרתי אף אחד לא מצליח לעשות מה שעושה הטסלה 3, שנותנת מכונית איכותית עם טווח טוב במחיר סביר יחסית. המתחרות או חלשות בהרבה מבחינת הטווח או מציעות הרבה פחות תמורה למחיר. מעניין כמה זמן יקח ליצרניות הוותיקות להדביק את הפערים האלה.
|
|