|
||||
|
||||
זה ברור, אבל חשבתי לתומי שכל הפרסום השלילי שהתובעת מקבלת, ותמשיך לקבל בעקבות הערעור, גרוע הרבה יותר מכמה פוסטים באיזו קבוצת פייסבוק. |
|
||||
|
||||
אני חושב שקבוצות פייסבוק הן מקור חשוב להמלצות עמיתים, ואין לזלזל בהשפעתן. להתפרסם כבריון דואג שאף אחד לא ירצה לצאת נגדך. אותי הם היו משתיקים. אני לא הייתי צועק בפייסבוק משהו בסגנון ''תראו איזה חארות יבואני המנשאים האלה שתובעים מישהי שכתבה ביקורת הוגנת, בואו נחרים אותם'' יש לזה גם השלכות שליליות. כנראה שאת הבריון הן פחות מעניינות. ההתנהגות הבריונית משתלמת. התפרסם מקרה של יבואן של עגלות ילדים שדאג שחנויות שמורידות את מחיר המוצרים שלו לא יקבלו סחורה. |
|
||||
|
||||
זה מסקרן אותי - בהנחה שהחנויות קונות את העגלות מהיבואן במחיר נתון, מה אכפת לו שהן מוותרות על חלק מהרווח שלהן בכדי למכור אף יותר? |
|
||||
|
||||
אני משער שגם אני לא הייתי קורא לחרם בפייסבוק, אבל מה היה מונע ממני לתת קישור לפסק הדין הנחרץ של השופטת? אפשר להניח לקוראים להחליט בעצמם אם הם רוצים לעשות עסקים עם החברה הזאת. מכל מקום, נראה שהחברה חושבת כמוכם ולא כמוני (שזאת, אגב, אינדיקציה לכך שכדאי לקנות מניות שלהם). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |